“אמא, חיכיתי שתבואי ולא באת”, כך אמרה בתה הקטנה של אמא המאושפזת בבית חולים לבריאות הנפש טירת הכרמל בכפייה

Spread the love

בתה הקטנה של האמא גילה יונה חיכתה לביקור עם אמא שלה ביום חמישי 27/11/19, המון-המון זמן. האמא לא הגיעה לביקור. היא מאושפזת תחת צו בית משפט בבית החולים לבריאות הנפש טירת הכרמל, במחלקה סגורה.

מידע שנמסר לנו, הבת של האמא מחכה לבואה ולא מבינה למה אמא שלה לא מגיעה, אחרי שהבטיחה לה שתגיע. הבת של גילה לבשה שמלה קצרה לבנה, שאמא שלה הביאה לה בביקור קודם, למרות שמזג האוויר היה קריר. כך הילדה רצתה לפגוש את אמא שלה, בבגדים שאמא שלה קנתה לה. בשיחה תחת פיקוח, אמרה הקטנה לאמא שלה גילה: “אמא, חיכיתי שתבואי ולא באת”.

במשרד הרווחה מפרים את צו בית משפט, הקובע כי האמא זכאית לפגוש את בתה פעם בתקופה.

האמא גילה יונה בימים יפים יותר, במרכז קשר. בתה הקטנה לובשת את השמלה שקנתה לה אמא, ואותה לבשה לביקור ביום חמישי. ביקור שלא יצא אל הפועל.

האמא גילה יונה ובתה "אמא, חיכיתי שתבואי, ולא באת"
האמא גילה יונה ובתה “אמא, חיכיתי שתבואי, ולא באת”
Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות