השופט שמואל ברלינר דוחה את כל בקשות הערעורים של מאושפזים בכפיה במרכז לבריאות הנפש מזרע בטענה “איני מתערב בהחלטת הוועדה הפסיכיאטרית” – אז למה אתה שופט? ע”ו 35495-11-19

Spread the love

יושב לו שופט עם גלימה, מחמם כיסא, צובר פנסיה תקציבית  על חשבון משלם המסים, ולא עושה שום דבר להצדיק את המשכורת החודשית שהוא מקבל, אפילו לא כותב מסמך בעט. יש לו קלדנית, לה הוא מקריא החלטות לקוניות של דחיית ערעורים מאזרחים המאושפזים בכפייה, המגיעים לבית המשפט לקבל סעד, שחרור מאישפוז כפוי, ובמקום זאת מקבלים שופט עצלן שלא מעניין אותו זכויות אדם ברמה הבסיסית ביותר, הזכות לכבוד, הזכות לא להיות מולעט בסמים פסיכיאטריים. לא מעניין את השופט הפגיעה בנפשם של חולי הנפש, שאף אחד לא מקשיב לרצונם ובעצם לא מעניין אותו שום ערעור המגיע לפניו. אז למה הוא שם?

בשביל לדחות את הערעורים, אפשר לשים את הקלדנית, בשכר של 37 ש”ח לשעה, והיא תקליד את כל בקשות הדחייה, מה שהיא ממילא עושה. רק שם הקורבן מתחלף.

פסק דין המתעד מקרה מזעזע ביותר של אשפוז כפוי. גבר גרוש עם ילד אחד שמתגורר אצל גרושתו, יליד 1987 בן 32 שנים, כל החיים לפניו, מצא את עצמו מאושפז בכפייה בבית חולים מזרע מיום 2.9.19, כשהוראת האשפוז הכפוי מוארכת פעם אחר פעם. הגבר מבקש להשתחרר.

בית המשפט לא מציין את שם עורכת הדין מהסנגוריה הציבורית שייצגה את הבחור ולא בכדי, מדובר בנבלות המסייעים באשפוז הכפוי נגד אזרחים מסכנים שנופלים טרף בידיהם.

אותו הגבר טען בערעור שבית חולים מזרע, מרעילים אותו בכדורים, והוא ניסה לגרום לעצמו להקיא את הכדורים.

בבית החולים לא אהבו את העובדה שהגבר מתלונן על “הטיפול” הכפוי שלהם: כדורים פסיכיאטריים במסה קריטית, שיכולה לשתק כל בן אדם, וכתבו נגדו הררי שקרים וסילופים, כשטוענים שעצם העובדה שאינו משתף פעולה עם הטיפול התרופתי בטענה שמרעילים אותו, זו ההוכחה שמדובר באדם שיש להשאירו באשפוז כפוי.

הגבר המסכן נעזר ברב, שאמר שהוא מוכן ללוותו ולקבלו בביתו, ולהשגיח עליו. הרב רוצה להציל את הבחור, אולם בית המשפט לא מאפשר לו.

השופט ברלינר, חותמת הגומי של מוסדות הזוועה הפסיכיאטריים, משמש כעורך דין של בית החולים, שבכלל לא ביקשו ייצוג, וקובע: “האשפוז נראה מוצדק נוכח מצבו של החולה“, “מגלה מחשבות שווא של יחס כלפי צוות המחלקה, שלדבריו מנסים להרעיל אותו באמצעות התרופות. יצב רוחו ירוד. קשב וריכוז ירודים. שיפוט ושיקול דעת לקויים. מגלה תובנה חלקית בלבד למצבו“.

נו, הבחור טוען שמרעילים אותו, עובדה שהיא נכונה, לאור הכמויות המסיביות של הסמים הפסיכיאטריים שנותנים לו, והשופט דוחה את הערעור שלו בטענה הזויה שהוא מגלה מחשבות שווא של רדיפת הצוות המטפל.

נאחל לשופט או למי מבני משפחתו את הטיפול המסור מצוות מזרע-מזור. אין ספק שהוא זקוק לכך.

פסק דין שופט שמואל ברלינר ע”ו 35495-11-19 פלוני נ’ הוועדה הפסיכיאטרית מרכז בריאות הנפש מזרע מזור, השופט ברלינר לא מתערב בהחלטת הוועדה ומפקיר את הגבר לאשפוז סדיסטי כפוי, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות