תביעה: ד”ר גרציאלה כרמון פסיכיאטרית קבעה שאבא מסוכן בלי שראתה אותו – בית משפט לענייני משפחה אישר חוות הדעת

Spread the love

תביעה: ד”ר גרציאלה כרמון פסיכיאטרית קבעה שאבא מסוכן בלי שראתה אותו – בית משפט לענייני משפחה אישר חוות הדעת

 ההתנהלות הרשלנית של בתי משפט לענייני משפחה המשמשים חותמת גומי ל”מומחים” כאלו ואחרים גורמת למערכת פרועה ומושחתת שבה כלי הרמיה היא הקלף החזק.

תביעה: פסיכיאטרית קבעה שאדם מסוכן בלי שראתה אותו

הפסיכיאטרית גרציאלה כרמון קבעה שאבא מסוכן בלי שראתה אותו
פסיכיאטרית גרציאלה כרמון, כתבה חוות דעת שקרית על אבא שלא פגשה אותו

פסיכיאטרית גרציאלה כרמון, כתבה חוות דעת שקרית על אבא שלא פגשה אותו

פנייה למומחים היא עניין שבשגרה במשפטי גירושים – אך לפי טענתו של אב שהורחק מילדיו, הפסיכיאטרית חיברה חוות דעת למרות שלא דיברה איתו מעולם. עו”ד הנתבעת: פעלה בתום לב.

לא אחת נעזרים בתי המשפט בחוות דעת מומחים במהלך מאבקי גירושים. אולם, תביעה שהוגשה בשבוע שעבר לבית משפט השלום בתל אביב מעלה סימן שאלה סביב אמינות חוות דעת אלה. תושב השרון דורש פיצויים בגובה של כחצי מיליון שקל מפסיכיאטרית, שקבעה כי הוא מסוכן לילדיו וכי אינו יכול לפגוש אותם ללא השגחת מבוגר. כל זאת, לטענתו, מבלי שנפגשה או שוחחה עמו. בעקבות כך, נטען בתביעה, נאלץ האב במשך תקופה להיפגש עם ילדיו רק בליווי אביו.

על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין נמרוד גרון ושחר סקברר, הפסיכיאטרית חיברה חוות דעת לבקשת אשתו של התובע, בה קבעה כי בשל בעיה רפואית שממנה סבל הבעל “לא קיים צל של ספק” כי הוא אינו מסוגל לטפל בילדיו, ואף עלול לסכן אותם פיזית ונפשית. לכן, קבעה הפסיכיאטרית, יש צורך בכך שאדם מבוגר אחר ישגיח על הבעל בעת שהוא נפגש עם הילדים.

בית המשפט לענייני משפחה קיבל את חוות הדעת וקבע כי האם תקבל משמורת זמנית על ילדיהם, אך לפי התביעה, חוות הדעת חוברה על סמך דבריה של האישה ועל סמך ספרות מקצועית בלבד. לאחרונה, לאחר שנחשף הדבר, שונתה הוראת בית המשפט כך שהבעל יכול להיות לבד עם הילדים בביתו, אולם חייב ליווי אם הוא יוצא אתם מהבית.
“חוות דעת רשלנית חורצת גורלות”


עו”ד נמרוד גרון


עו”ד שחר סקברר

נדמה שאין הרבה מקרים שבהם חוות דעת רשלנית כל כך, שלא לומר חוות דעת שניתנה בזדון, תחרוץ גורל של אדם, ובמקרה זה של אב המבקש לממש את זכותו הטבעית לגדל את ילדיו, ולא להצטייר בפני ילדיו כמי שזקוק ל’בייביסיטר’ כדי לשהות עמם“.

כתבו עורכי הדין גרון וסקברר בתביעה.

הבעל הגיש תלונה נוספת נגד הפסיכיאטרית ללשכת האתיקה של ההסתדרות הרפואית. ללשכה סיפרה הרופאה כי סברה שמדובר בחוות דעת עקרונית, ולא הבינה שמדובר בחוות דעת פרטנית שתשמש בסכסוך הגירושין. “אין ספק שחוות הדעת אותה הכינה מרשתי לקויה“, כתב עורך הדין של הפסיכיאטרית. הוא הוסיף כי הוא בטוח שרופאים רבים אינם מודעים להבדל, והבהיר כי הפסיכיאטרית פעלה בתום לב ולטובת הילדים. עוד אמר, כי היא הבינה היכן שגתה ומביעה את התנצלותה בפני הבעל. ההסתדרות הרפואית הסתפקה בכך וקבעה כי אין מקום לנקוט נגדה צעדים. טרם הוגש כתב הגנה לתביעה.

הפסיכיאטרית גרציאלה כרמון קבעה שהאב מסוכן בלי לפגוש אותו
הפסיכיאטרית גרציאלה כרמון קבעה שהאב מסוכן בלי לפגוש אותו
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות