שופט העליון אלכס שטיין: דחה בקשת גבר המתגורר בת”א להעביר התיק מאילת לת”א “אין נסיבות חריגות” בש”פ 8442/19

Spread the love

איכות השפיטה של אלכס שטיין היא מן הגרועות שבעולם: שופט חסר סבלנות, מוטה לרעת האזרח באורח קבע, מינוי של איילת שקד שרת המשפטים הכושלת לשעבר, שביחד עם חברה אפי נוה, הפכו את מערכת המשפט לבורדל מופקר של מין חסר מעצורים. אלכס שטיין מבצע פיגועים חבלניים בחיי אזרחים שנועדו לרושש אותם, לרסק אותם ולהוביל אותם לתחתית. השופט הזה למד כיצד לעוות ולסלף את דברי המחוקק כדי להתאים אותם לאג’נדה של האליטה במסווה של “סבירות”.

הבחור ים לביא, מתגורר בתל-אביב, קיבל כתב אישום להישפט בביהמ”ש לתעבורה באילת, ומאחר והוא תושב ת”א, ביקש להישפט בתל-אביב, בשל המרחק הרב אשר מפריד את מקום מגוריו מבית משפט באילת, הכבדה אותה הוא מבקש לחסוך מעצמו.

ים לביא גם הודיע לבית המשפט, כי הוא כופר באשמה וברצונו לקיים הוכחות בתיק. השופט אלכס שטיין דחה את הבקשה שלו להעברת התיק מאילת לת”א, וקבע “העברה במקרים אלו תותר רק בהתקיים נסיבות חריגות של ממש… במקרה דנן, נסיבות חריגות אינן מתקיימות. הקושי שעליו מצביע המבקש הוא קושי רגיל ואינו חריג כלל ועיקר“.

העיקרון הבסיסי המנחה את השופט אלכס שטיין, הוא לייצר כמה שיותר דיוני סרק כדי לייצר פרנסה לשופטים ולפרקליטות, להתעלל בכמה שיותר אזרחים מאותה סיבה, בשל חשיבה שחיי האזרחים אינם שווים דבר. השופט אלכס שטיין מתחרה עם ג’ורג’ קרא-חרא ודוד מינץ, מי יכתוב פסק דין יותר מרושע ויותר אכזרי, בכל הקשור ל”זכויות” אזרחים – שאינן קיימות כלל וכלל בבית המשפט.

לקריאת ההחלטה המכפירה:

בבית המשפט העליון
בש”פ 8442/19
לפני: כבוד השופט א’ שטיין
המבקש: ים לביא
  נ ג ד
המשיבה: מדינת ישראל
בקשה להעברת מקום דיון
בשם המבקש: בעצמו
החלטה
  1. לפניי בקשה לפי סעיף 78 לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ”ד-1984, להעברת מקום הדיון בתת”ע 11457-08-19 מבית משפט השלום לתעבורה אילת לבית משפט שלום לתעבורה באזור המרכז.
  1. כתב האישום מייחס למבקש עבירה לפי תקנה 54(א) לתקנות התעבורה, התשכ”א-1961 (נהיגה במהירות העולה על המותר בחוק). המבקש טוען כי הוא מתגורר בראש העין וכי יהיה לו קשה להגיע לבית המשפט לתעבורה באילת בשל המרחק הרב אשר מפריד את מקום מגוריו מבית משפט זה. הכבדה זאת חפץ המבקש לחסוך מעצמו, מטעמים מובנים.
  1. כעולה מן הבקשה, הקראת כתב האישום נקבעה ליום 21.4.2020, שעה 9:30. המבקש כופר באשמה וברצונו לקיים הוכחות בתיק.
  1. סבורני כי דין הבקשה להידחות.
  1. כפי שנקבע בבש”פ 6395/18 ויין נ. מדינת ישראל (12.9.2018), במשפטי תעבורה אין מקום להעברת דיונים אשר מצריכים את עדותו של שוטר תעבורה. העברה במקרים אלו תותר רק בהתקיים נסיבות חריגות של ממש, והדברים הוסברו בבש”פ 6395/18 הנ”ל.
  1. במקרה דנן, נסיבות חריגות אינן מתקיימות. הקושי שעליו מצביע המבקש הוא קושי רגיל ואינו חריג כלל ועיקר. כפי שהוסבר בבש”פ 6395/18 הנ”ל, קשיים כאלה אינם מצדיקים פגיעה ביעילות עבודתם של שוטרי תעבורה ושל בתי המשפט לתעבורה.
  1. אשר על כן, אני דוחה את הבקשה.

ניתנה היום, ‏כ”ד בכסלו התש”פ (‏22.12.2019).

  ש ו פ ט

_________________________

19084420_F01.docx   עב

מרכז מידע, טל’ 077-2703333, 3852* ; אתר אינטרנט, http://supreme.court.gov.il

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות