איכות השפיטה של אלכס שטיין סירב להעביר דיון בתיק תעבורה מאילת לחיפה למרות שהנאשם תושב חיפה בש”פ 8453/19

Spread the love

צריך לקרוא את ההחלטות / פסקי דין של השופט אלכס שטיין, המעידים על היעדר סבירות והטרור שהוא משליט כלפי אזרחים המבקשים יומם בבית המשפט. המחוקק לא העניק לאלכס שטיין סמכות להתעלל באזרחים, והוא עושה זאת בכל הזדמנות אפשרית. כשמדובר בהעברת תיקים של מקורבים לקליקה הסגורה, השופט שטיין מיד מוצא פסק דין מתאים בתור דוגמא להעברת מחוז השיפוט, אולם כשמדובר באזרחים מן השורה, אין להם שום סיכוי, להעברת התיק למחוז שיפוט באזור ביתם.

בתיק שלפנינו מדובר במאור עמר, שגם הוא כמו בפוסט קודם, קיבל דוח תנועה באילת, כנראה מאותו שוטר, שמנפק דוחות לכל הישראלים הפריירים שנופשים באילת, ועל הדרך חוטפים רפורטים כיד המלך.

מאור עמר הוא תושב חיפה, וביקש להישפט בחיפה. הוא גם הודיע שהוא כופר באשמה. השופט אלכס שטיין דחה את הבקשה של עמר בטענה: “ההעברה במקרים אלו תותר רק בהתקיים נסיבות חריגות של ממש“.

מה יותר מצדיק מלהעביר את התיק לביהמ”ש בחיפה, כשיש שוטר מנוול שכותב דוחות סרק לאנשים שהגיעו לנפוש באילת, וחטפו דוחות לא מוצדקים? הגיע הזמן שהשוטרים השקרנים של אילת יתמודדו עם השקרים שלהם בשלל בתי המשפט בארץ. אולי זה מה שירתיע אותם לא לדפוק רפורטים לאזרחים שמבקשים לנפוש.

השיקולים של השופט אלכס שטיין נובעים משינאת אזרחים גרידא. יושב לו פסיכופאט, כותב החלטות פוגעניות הגורמות לאזרחים עוגמת נפש בלתי נסבלת, ושטיין סבור שזה תפקידו: להתעלל באזרחים. כך השופט אלכס שטיין מייצר מציאות מדומיינת והופך אותה למציאות בפועל של התעללות באזרחים במסווה של החלטות שיפוטיות.

קבלו החלטה נוספת לפגיעה במראית פני הצדק, הטיית הדין לרעה של האזרח מאור עמר, שיאלץ לטוס לאילת, לבזבז כסף, להפסיד ימי עבודה, והכל בגלל השופט המתעלל אלכס שטיין.

לשופט אלכס שטיין אין פסק דין אחד שהוא יכול להתהדר בו לטובת זכויות האזרח, או יישום של זכויות יסוד כגון עיקרון השוויון, הזכות למשפט הוגן, הזכות לחופש מהפללה, הזכות לחופש מרדיפה פוליטית על ידי אנשי המשטר, זכות הדיבור וההבעה, הזכות לביקורת פוליטית. שום דבר!

להיפך. קריאה של פסקי הדין והחלטות של השופט אלכס שטיין, מעידה שהוא רואה את עצמו כשכיר חרב של המשטרה והפרקליטות, אשר יגן על הפרקליטות והמשטרה בחירוף נפש תמיד ולצמיתות. הוא תמיד יורה לעצור את האזרח עד תום ההליכים. הוא תמיד יורה שלא לתת לאזרח את חומרי החקירה שמגיעים לו. שטיין גם תמיד ירשיע. מן המפורסמות שהשופט אלכס שטיין תמיד יצדיק את המשטרה והפרקליטות שמוציאה תעודות חיסיון כדי להסתיר מידעים מביכים, והוא תמיד יעשה כל שביכולתו כדי לשפר את סיכויי ההרשעה.

הנה דוגמא מובהקת לאיכות השפיטה הגרועה והקלוקלת של אלכס שטיין:

בבית המשפט העליון
בש”פ 8453/19
לפני: כבוד השופט א’ שטיין
המבקש: מאור עמר
נ ג ד
המשיבה: מדינת ישראל
בקשה להעברת מקום דיון
בשם המבקש: בעצמו
החלטה
  1. לפניי בקשה לפי סעיף 78 לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ”ד-1984, להעברת הדיון בתיק משטרה מס׳ 30153500076 מבית משפט השלום לתעבורה אילת לבית משפט השלום לתעבורה חיפה.
  1. כתב האישום מייחס למבקש עבירה לפי תקנה 54(א) לתקנות התעבורה, התשכ”א-1961 (נסיעה במהירות העולה על המותר בחוק). המבקש טוען כי הוא מתגורר בקרית ביאליק וכי יהיה לו קשה להגיע לבית המשפט לתעבורה באילת בשל המרחק הרב אשר מפריד את מקום מגוריו מבית משפט זה, וכן מחמת הוצאות נסיעה ואובדן ימי עבודה. הכבדות אלו חפץ המבקש לחסוך מעצמו, מטעמים מובנים.
  1. כעולה מן הבקשה, הקראת כתב האישום נקבעה ליום 25.12.2019, שעה 8:30. המבקש כופר באשמה וברצונו לקיים הוכחות בתיק.
  1. סבורני כי דין הבקשה להידחות.
  1. כפי שנקבע בבש”פ 6395/18 ויין נ. מדינת ישראל (12.9.2018), במשפטי תעבורה אין מקום להעברת דיונים אשר מצריכים את עדותו של שוטר תעבורה. העברה במקרים אלו תותר רק בהתקיים נסיבות חריגות של ממש, והדברים הוסברו בבש”פ 6395/18 הנ”ל.
  1. במקרה דנן, נסיבות חריגות אינן מתקיימות. הקשיים שעליהם מצביע המבקש הם קשיים רגילים ואינם חריגים כלל ועיקר. כפי שהוסבר בבש”פ 6395/18 הנ”ל, קשיים כאלה אינם מצדיקים פגיעה ביעילות עבודתם של שוטרי תעבורה ושל בתי המשפט לתעבורה.
  1. אשר על כן, אני דוחה את הבקשה.

           ניתנה היום, ‏כ”ד בכסלו התש”ף (‏22.12.2019).

ש ו פ ט

_________________________

19084530_F01.docx   דל

מרכז מידע, טל’ 077-2703333, 3852* ; אתר אינטרנט, http://supreme.court.gov.il

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות