השופט ארז שני השית 85% מהוצאות ד”ר ענבל קיבנסון מומחית לניכור הורי על הגבר כי לאמא המשמורנית אין כסף תמ”ש 18771-08-14

Spread the love

ד”ר ענבל קיבנסון-בראון גובה 1,600 ש”ח לשעת טיפול במשרד שלה לחידוש קשר בין הורה לילדו. את הרעה החולה הזו, הטיל השופט ארז שני על שני הורים לשלם למומחית לחידוש הקשר בין אב לילדיו אותו אינם רואה, בשל הניכור שמבצעת האישה.

האישה הודיעה לבית המשפט חודשיים לאחר מתן פסק הדין, כי ידה אינה משגת לשלם למומחית קיבנסון, והיא מבקשת להטיל את חידוש הקשר בין האב לילדיו על שירותי הרווחה.

ארז שני התנגד ואמר במילים אחרות כמובן, ששירותי הרווחה זה כמו כוסות רוח למת, ושאין בהם שום תועלת, והם אינם יכולים לחדש קשר בין הורה לילדו המנוכר. מנגד ארז שני מותח ביקורת על האמא שלקח לה כמעט חודשיים להודיע לבית המשפט שאין ידה משגת לשלם שכר טרחתה של המומחית. על מה מלין ארז שני? תיק המשפחה נגרר מחודש אוגוסט 2014, ארבע וחצי שנים גורר השופט את האבא המסכן הזה בלי לתת לו סעד של הסדרי ראיה. מה הפלא שהילדים מנוכרים לאביהם?

האבא שמשתוקק לקשר עם ילדיו, הסכים לשלם 85% מעלות שכרה של המומחית, והשופט שני קיבל את הצעתו. בנוסף, השופט ארז שני חייב את האם בסך 1500 ש”ח הוצאות הדיון.

18771-08-14

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות