300 שעות של”צ זה מה שקיבלו עזרי שביט קבלן ראשי ושמחי בן ציון עוזר וממונה על העבודה והבטיחות באתר הבנייה בו נפל הילד אור פליסיאן בן ה-15 אל מותו מקומה 9 בשל רשלנות הנאשמים שהוציאו את המעקה ת”פ 21796-12-16

Spread the love

כמה שווים חייו של ילד בן 15 שיצא לעבוד בניקוי חלונות, כדי לסייע בפרנסת משפחתו שקרסה תחת אישומים כוזבים של מדינת ישראל? מתברר שכלום.

הנאשמים עזרי שביט (בן 68), קבלן ראשי באתר בנייה ועוזרו שמחי בן ציון (בן 57) שהיה ממונה על העבודה והבטיחות בבניין ממנו נפל הילד אור פליסיאן אל מותו, קיבלו 300 שעות של”צ, ו-4,000 ש”ח קנס, על הרשלנות הזועקת לשמיים ושגרמה למותו של הילד אור טרם עת.

אירוע מותו של הילד אור פליסיאן ז”ל, התרחש ב- 11 ביולי 2013, אולם המדינה הגישה כתב אישום נגד העבריינים עזרי שביט ושמחי בן ציון, שלוש וחצי שנים אחר כך בחודש דצמבר 2016, עד כדי כך, נקמה מדינת ישראל במשפחת פליסיאן, על זיכויו המדהד של חגי פליסיאן מרצח שלא ביצע בברנוער ב-2013, וזיכויו המהדהד של האח יעקב מאונס שלא ביצע כלפי עורכת דין מעלילנית שווא, שרשויות המדינה לא פתחו נגדה בהליכים על עלילת הדם שרקמה להפליל חף מפשע.

הילד אור פליסיאן, יצא לסייע בפרנסת המשפחה, ועבד בניקוי חלונות בבניין בו נפל אל מותו, לאחר שנשען על מעקה בו הוסר אחד מלוחות הזכוכית במרפסת דירה מס’ 34 בקומה התשיעית, שם עסק בעבודות ניקיון.

אור פליסיאן וחבריו הקטינים שעבדו באתר הבנייה בעבודות ניקיון לא היו מורשים לעבוד באתר ולא קיבלו הדרכה בנוגע לעבודתם.

השופט איתן קורנהאוזר מתחשב בנאשמים, כשאינו רואה לנגד עיניו את הקורבן הילד אור ז”ל, שסיים את חייו הקצרים בצורה מזעזעת ביותר, כתוצאה מרשלנות פושעת של הנאשמים, שלא רק שלא דאגו לאכוף את איסור העסקת הקטינים במתחם הבנייה, הם לא הזהירו את הילדים שהוציאו מעקה זכוכית, וגרמו למותו של הילד באופן רשלני ופושע.

השופט גזר על השניים 3 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים ו-300 שעות של”צ וקנס 4000 ש”ח למדינה.

אור פליסיאן ז”ל. יהי זכרו ברוך ונצור בצרור החיים. אמן!

הסרטון מיולי 2013

21796-12-16.pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות