מעון נווה רם בישוב רכסים בפיקוח משרד הרווחה גרם למותה של משי פרץ ז”ל בת 18 בשל רשלנות: “פיטמו בתרופות פסיכיאטריות שגרמו לנמק במעי”

Spread the love

הוריה של משי פרץ, בת 18 מקריית אתא שסבלה מפיגור שכלי ומעיוורון, טוענים כי מותה נגרם בשל רשלנות מצד צוות המעדון שבו התגוררה במעון נווה רם בישוב רכסים: “פיטמו אותה בתרופות פסיכיאטריות שגרמו לנמק במעי” * מעון נווה רם: “המעון מטפל בכל מטופליו על פי הכללים”

הוריה של משי פרץ ז”ל מקריית אתא טוענים כי מותה נגרם בשל רשלנות והזנחה קשה מצד צוות מעון נווה רם ביישוב רכסים שבו התגוררה במהלך השנתיים האחרונות – כך מפרסם הבוקר כתב ידיעות אחרונות, ליאור אל-חי. “הם הרגו לנו את הילדה”, אומרים פאולינה ודוד פרץ,

“פיטמו את הבת שלנו בתרופות פסיכיאטריות שגרמו לה לנמק במעי ולכך שלא עשתה את צרכיה”.

משי, בת 18 במותה, סבלה מפיגור שכלי, אוטיזם ועיוורון. על פי הדיווח בידיעות אחרונות, בשנתיים האחרונות היא עברה בנווה רם ממסגרת של בית ספר בלבד למסגרת של מעון, שבו התגוררה גם בשעות שלאחר הלימודים.

מעון רם ברכסים משמש בית לאנשים עם רמות מוגבלות שכלית התפתחותית שונות, כולל סיעודיים, וכן לאנשים עם בעיות התנהגות. “מרגע שהעברנו אותה מסגרת, בתוך המעון התרחשו דברים מוזרים”, אומר האב לידיעות אחרונות, “הם אמרו לנו שהיא מתפרעת וגרמה לעצמה שברים ביד וברגל”.

האם פאולינה סיפרה:

“צוות המעון היה רשאי לתת לבת שלנו תרופות באישור שלנו כאפוטרופוסים. כעסתי שכל שבועיים בערך הם ביקשו להוסיף תרופה או לשנות תרופה בטענה לחוסר שקט של הבת. אמרתי להם, ‘אתם מעמידים אותי במצב בלתי אפשרי, אני לא יכולה ללכת נגד הרופאה שלכם”.

ההורים, תושבי קריית אתא, טוענים כמור כי ריבוי תרופות פסיכיאטריות שניתנו לבתם גרמו לה לעצירות קשה ולנמק במעי. “הבת שלי הגיעה למצב שהיא הקיאה צואה”, סיפרה אמה לידיעות אחרונות.

ביום רביעי שעבר פונתה משי במצב קשה מאוד אל המרכז הרפואי כרמל בחיפה, שם נפטרה. ההורים הגישו תלונה במשטרת זבולון נגד המעון ומנהליו. כבר למחרת נחקרו גורמים במעון תחת אזהרה. גופתה של משי הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר לקביעה סופית של סיבת המוות ובו זמנית ההורים פנו באמצעות עורך דינם למשרד הבריאות שיחקור את הנושא.

מעון רם ברכסים העביר את תגובתו באמצעות עורך דין: “המעון מטפל בכל מטופליו בקפדנות ועל פי כל הכללים. כך גם טופלה משי פרץ ז”ל. להנהלת המעון יש תשובה משכנעת ומתועדת לכל שאלה שתישאל בחקירה. כדי לא לפגוע בפרטיות המנוחה ומשפחתה ולא לפגוע בחקירה, לא נוכל לפרט מעבר לכך”.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות