4 שנות מאסר לרב שלום חזן (66) ביצע מעשים מגונים בילדים שבאו ללמוד ממנו תורה ת”פ 31967-11-18

Spread the love

ארבע שנות מאסר על שלום חזן (66), רב קהילה ובית כנסת בעיר ירושלים, יו”ר עמותה שנבנתה ובית מדרש – ישיבה לצעירים, ישיבה תיכונית ובית כנסת, ביצע עבירות מין שביצע בשני ילדים ושתי ילדות בגילאי 6-12.

חזן הורשע בעבירות מין שביצע נגד ארבעה ילדים וילדות שהגיעו לעזור לו בבית הכנסת וללמוד ממנו תורה, הוא שילם להם עבור עבודתם בין 10 – 20 ש”ח. הוא יפצה את הקטינים בסכום של 40 אלף שקלים.

כתב האישום נגד הרב הוגש לפני כשנה, וייחס לו מספר רב של מעשים מגונים בילדים. מפרטי האישום עולה כי הוא נפגש עם קורבנותיו בבית הכנסת, כאשר במהלך המפגשים פגע הרב בקטינים – ולאחר מכן שילם להם סכומי כסף. בין היתר הוא הושיב את הילדים והילדות על ברכיו, מישש אותם ונישק אותם בכמה מקרים שונים. הרב חזן חזר ואמר כי הוא לא פגע במתלוננים, התייחס אליהם כאל “סבא אוהב” וכל כוונתו היתה לעזור.

עו”ד שמרית וולף מפרקליטות מחוז ירושלים התייחסה לגזר הדין: “רב קהילה שאמור להיות משענת, תמיכה ונחמה לכלל הציבור, לרבות הורים וילדים, הפך לתוקפן ופוגע. הוא קנה את הילדים במתת כספי – פיתח שיטה זו ופגע בילד אחר ילד, ילדה אחר ילדה. הנאשם ניצל את כוחו ומעמדו, את ההערצה שחשו כלפיו, ובכך פגע בזכות האדם על גופו”.

31967-11-18-מעודכן.pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות