סיגל חתשואל (47) נאשמת ששדדה באלימות ניצולת שואה בת 82 תוך שהיא גוררת את הקשישה על הרצפה מספר מטרים – השופט אבו טהה שחרר אותה למעצר בית

Spread the love

סיגל חתשואל, בת 47, נשואה, מבאר-שבע, נאשמת בתקיפה ושוד שדדה קשישה ניצולת שואה בת 82. הקשישה ההמומה נאבקה בשודדת האלימה, ורק לאחר שספגה מכות ונגררה על הרצפה, הרפתה את האחיזה בתיק. החשודה בבית המשפט: “אני מביעה חרטה ומוכנה ללכת לשרת אותה, אני לא טיפוס כזה”.

https://posta.co.il/article/4556657-2

סיגל חתשואל (47) התייפחה בפני השופט נסר אבו טהה בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, בזמן שהפרקליטות ביקשה לעצור אותה עד תום ההליכים. חתשואל נאשמת בתקיפה ושוד של ניצולת שואה בת 81. בבית המשפט אמרה חתשואל: “אני מביעה חרטה ומוכנה ללכת לשרת אותה, אני לא טיפוס כזה. נכנסתי לערפול חושים. מי שמכיר אותי יודע שאני מוותרת על אוכל בשבילי ונותנת לשכנים. אני לא יכולה לפגוע בקשיש. אני עוזרת להם, תורמת להם. קיבלתי את העונש מכל הלב, אבל זה קשה לי. הבעל שלי זקוק לי. אם הייתה לי את האופציה להחזיר את הגלגל אחורה, לא הייתי עושה את זה מעולם”.

כתב האישום נגד חתשואל הוגש באמצעות עו”ד אביב דמרי מפרקליטות מחוז דרום (פלילי). הוא מתאר מקרה שקשה להישאר אדיש אליו. לפי האישום, ב-8 בינואר בשעת צהריים הבחינה חתשואל בקשישה שצעדה לכיוון כניסת הבניין בו היא מתגוררת, ניגשה אליה מאחור והחלה למשוך את התיק שלה בחוזקה. מעוצמת המשיכה הקשישה נפלה ארצה, נחבטה ברצפה ונחבלה. לפי האישום, הקשישה המשיכה לאחוז בתיקה, אך חתשואל לא הרפתה והמשיכה למשוך בחוזקה את התיק, תוך שהיא גוררת את הקשישה על הרצפה מספר מטרים. לאחר מכן, כך נטען, הנאשמת החלה להכות את הקשישה בכפות ידיה כדי שתעזוב את התיק. בשלב מסוים נקרעו רצועות התיק וחתשואל חטפה אותו מהקשישה וברחה מהמקום. היא אותרה לאחר זמן קצר ונלקחה לתחנת משטרת באר שבע.

השופט אבו טהה קיבל את עמדת סנגורה, עו”ד עידו פורת, והורה על שחרורה למעצר בית. עו”ד פורת מסר בתגובה: “כנגד מרשתי הוגש כתב אישום חמור ביותר ואולם מיד לאחר האירוע מרשתי הודתה בביצוע המעשים, הביעה צער עמוק, וסיפרה בכנות כי נסיבות חייה הקשות והמצוקה הרגעית שפקדה אותה, גרמו לה לאבד את הראש ולבצע מעשה שלא מאפיין אותה. בית המשפט קיבל את טיעוניי שמדובר במקרה חריג שמאפשר שחרור מידי מבלי צורך להמתין לתסקיר“.

לפרופיל הפייסבוק של חתשואל:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100034866548937&lst=100000057330370%3A100034866548937%3A1579271814&sk=timeline

סיגל חתשואל, מבאר שבע. תמונה: פייסבוק
סיגל חתשואל, מבאר שבע. תמונה: פייסבוק
סיגל חתשואל מבאר שבע. תמונה: פייסבוק
סיגל חתשואל מבאר שבע. תמונה: פייסבוק
Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

10 thoughts on “סיגל חתשואל (47) נאשמת ששדדה באלימות ניצולת שואה בת 82 תוך שהיא גוררת את הקשישה על הרצפה מספר מטרים – השופט אבו טהה שחרר אותה למעצר בית

  1. שום מצוקה לא מצדיקה התעללות בקשיש, ובודאי לא התחשבות מצד בית המשפט בנסיבות, נקודה!!

  2. לפי התמונה , ועל פי המותגים שלובשת אינה נראית במצוקה בכלל . ועוד לפגוע באישה מבוגרת ? …..

  3. העובדה שסיגל התעללה באשה מבוגרת ללא אמצעים להגן על עצמה ובמיוחד שהיא גם נצולת שואה…. אין חסד על מעשיה!
    הסבל של התעללות אשה ישראלית בניצולת שואה אינו יכול לעבור על הפרק במיוחד שבימים אלו כל היהודים מסביב העולם נאבקים הגד מעשי זוועה ורצח על רקע אנטישמי.
    ביום שני, ה-27 בינואר אנו מעלים בזכרון את יום השואה בבית ספרי בפלורידה, כמו כל יהודי הגון – מה אתה תזכור כבוד השופט? שנתת לעניין לעבור לפרק היום משום שסיגל ״איבדה את חושיה?״ נו באמת? ככה עובדים על בית המשפט היום בישראל?
    חוצפה

  4. אם השופט איבד את מוחו אולי ניתן לערער על ההחלטה המקוממת שלו שמעודדת את היצורים השפלים והבזויים והמתוחכמים אלה שמיבבים כשתופסים אותם מקבלים יחס סלחני וחוזרים לסורםבגלל “,נסיבות חייהם הקשות”

  5. עניין איך היה פוסק השופט המכובד אם היה מדובר באימו? דמם של החלשים, חסרי הישע, הנכים, הקשישים הותר במדינה חסרת החמלה הזו.

  6. יכול להיות, כי צריך לתת את הדעת על כך שיש לשלב במהלך הכשרתם של מועמדים לכהן כשופטים, סדנאות שייעודן יהיה להוריד את השופטים אל קרקע המציאות באמצעות ביצוע ביום פיזי של אירועי אלימות קשים שהמועמדים ישמשו בהם כשחקנים ממש.

    כשאחדים מהם יגררו אל הרצפה ממרום מעמדם במסגרת התרגילים, אולי זה יסייע להם ללמוד את המציאות ולא עוד לרחף בחלל אולם הדיונים…

    אם חוויות שכאלה לא תעזורנה, רק חקיקה ראויה אולי תתמודד עם העניין.

    אגב, אני מתכוון לשופטים שימונו על פי דין ולא… כמו ששמענו לדאבון הלב לאחרונה… לפחות לכאורה.

    ואגב, הגיע הזמן שלא ייאמר עוד -“אדוני השופט” או “כבוד השופט”, אלא, “כבוד בית המשפט”. כך ראוי יותר. השופט אינו אדון, ככל האדם הוא ובסך הכל שכיר שאמור לבצע תפקידו על פי הדין.

  7. ההפקרות הזאת ששולטת בחיינו הרבה שנים חייבת להיפסק ורק בכוח ,בתי המישפט מאוד רחמניים יותר על התוקף מאשר על הקורבן ,וזה מצב בלתי אפשרי ולכן הטיפול היחיד בחלאות אדם אלה החל מגננות מתעללות בפעוטים ותינוקות וכלה מטיפוסים נאלחים כמו סיגל חרהשואל חייבים לעבור סידרת חינוך אלימה ,וזה צריך לבוא מהורים של אומללים האלה ובני משפחות של הקשישים ,חייבת להתארגן קבוצה כמו בסרטים וללמד אותם לקח שלא ישכחו אותו לעולם ,וזה יגיע כי הישועה לא תגיע משום רשות שלטונית לא משטרה ולא מבתי המישפט .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות