דיון ועדה לזכויות הילד בכנסת ביום שלישי 31.12.13 שעה 10:30

Spread the love

בעקבות כתבת התחקיר בעיתון ישראל היום זהירות פקידי סעד – תחקיר ‘ישראל היום’ על פשעי משרד הרווחה נגד הורים וילדים – דצמבר 2013, יתקיים דיון בוועדה לזכויות הילד בכנסת ביום שלישי 31.12.13 שעה 10:30.

הורים נפגעי פקידות סעד המעוניינים להשתתף בדיון מוזמנים ליצור קשר עם: אוהד כהן, דובר ח”כ יוני שטבון, טל’: 050-6796100 או: שירי, דוברת ח”כ פנינה תמנו שטה טל’: 054-7891570

אם לא עונים לכם בטלפון, תשלחו הודעת סמס לשני המכותבים עם שמכם מספר תעודת זהות שלכם, ותבקשו אישור כניסה ליום ג’ לועדה לזכויות הילד.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

3 thoughts on “דיון ועדה לזכויות הילד בכנסת ביום שלישי 31.12.13 שעה 10:30

  1. פקידות הסעד מציגות מיצג שקרי ומעלילות עלילות קפקאיות מזוויעות בהליכים חסויים ומוליכות שולל את בית המשפט.
    אני גם יכולה להעיד שהשופטת בן עמי ניהלה הליכים חסויים מזוויעים והתעמרה באנשים כך שאינני יכולה להתרגש מדמעות התנין שלה.
    הפתרון היחיד הוא הנהגת הליך גלוי ותקין כאשר כל עדות נמסרת בפני ההורה הביולוגי. וכל עד נחקר בידי ההורה הביולוגי והכל נרשם בפרוטוקול שמועבר לרשות ההורה. התנהלות כזו לא תאפשר להעליל עלילות קפקאיות מזוויעות על ההורה וההורה יוכל להוכיח כי מדובר בעלילות מזוויעות.. ובמקרים שנצפים בעיות (בריאות, תפקוד או אחרות) כלשהן אצל ההורה או הילד, ההורה יוכל לממש את זכויותיו ואת זכויות ילדיו , לדאוג לטיפול משקם ולא הורס, במשפחה ובקהילה ,והרי גם נכים המרותקים לכסא גלגלים ו/או למכונת הנשמה חיים בקהילה וכשירים לכל פעולה משפטית.
    ואני הראשונה שכותבת זאת אך עוד תראו שזה נכון. חנה בן עמי מעוניינת ככל הנראה להתמנות כמעין מבקרת למשרד הרווחה בסוגיות של הוצאת ילדים. היא אולי תעזור למשפחות בודדות, אך הרצון אינו דווקא לעזור להם אלא פשוט להחליט לא לנתק במקרים שלא נצפים סימנים פסיכופיזיולוגים מסוימים המעניינים חוקרים תאבי מחקר, אשר אינם בוחלים להעליל עלילות מזוויעות על הפרט, כדי להשיג את רקמותיו למחקר. יתכן שכיום יש מקרים שפקידות האימוץ, המורגלות לשקר ולתפור סיפורי אלף לילה ולילה, עושות כך, גם כאשר הבעיות סביבתיות באופיים אף אם הינן בעיות קשות ורציניות (הרבה יותר מבעיות פסיכופיזיולוגיות שאינן בהכרח גורמות לבעיות התנהגותיות ולכן האדם שנצפים אצלו סימנים פסיכופיזייולוגים יכול להיות אדם מוסרי וטוב מאוד וחף מבעיות התנהגות כלשהן) אך לא נצפים אצל ההורים ו/או אצל ילדיהם ממצאים פסיכופיזיולוגים כלשהם ולכן הרשויות לא מעוניינות לפרק את המשפחה.
    חנה בן עמי הייתה השופטת הראשונה בבית המשפט לענייני משפחה והשנאה שלה למי שנצפה אצלו או שהיה חשש שנצפה אצלו ממצא פסיכפיזיולוגי הייתה מזוויעה. ועתה הרשויות מכניסות אותה לאט אבל בטוח לתפקיד אחר, ושם היא עלולה להמשיך לרדוף הורים מצויינם ומסורים ואוהבים, אך ורק מכיוון שנצפים אצלם ו/או אצל ילדם סימנים פסיכופיזיולוגים כלשהם, שאגב אינם כה נדירים אצל הזרע היהודי. אנחנו לא חיים ברייך השלישי אך אני כבר רואה מה מנסים לעשות. זכרו שאני הייתי הראשונה שכתבתי זאת שחור על גבי לבן.

  2. הלוואי ויכולתי להגיע מאילת עם כל המקרים שיש לנו כאן… בהצלחה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות