כנס אבות 2020 “עדויות אבות מהגיהנום” יתקיים ביום 25.2.20 בפורום קפה שפירא

Spread the love

הקואליציה למען הילדים והמשפחה מזמינה את הציבור לערב עיון בנושא כנס אבות 2020 “עדויות אבות מהגיהנום”.

עו”ד יאיר תיבון, העוסק בדיני משפחה, היה אבא רדוף על ידי כל מוסדות המסידנה, ותחת הפליה שיטתית ומוסדית, ויספר כיצד נחשף במסגרת עבודתו לאבות במצבי פוסט טראומה, שהגיעו לאובדן קשר עם ילדיהם, עיקולים, חובות, רצח אופי על ידי פקידות סעד ותלונות שווא על ידי גרושות, רדיפה על ידי משטרה ופרקליטות אלימה, המובילה אבות גם לאובדנות.

ברק מלכי, חברו הקרוב של גיל רונן ז”ל, יספר על חברותו הקרובה לגיל רונן, שהיה איש מופת רב פעלים ורב אשכולות, ונסיבות הגורל הובילו אותו לבית המשפט למשפחה, שם היה מבין הראשונים שהבין שהמדינה שבויה בידי כוחות הרשע, הפמיניזם הרדיקלי. גיל רונן התגייס למשימה, והפך נחוש לתקן את העוול הבלתי יאמן שנגרם לאבות בישראל על ידי כל מוסדות המדינה.

עתניאל לירן ירצה על מסלול המזונות בהוצל”פ ועל הקמפיין שהובילה לפני 3-4 שנים איילת שקד וענת ליברמן, האחראית על מסלול מזונות בהוצל”פ, בו הראו נשים לבושות במדי קומנדו אמריקאי, וקראו לנשים להילחם בגברים דרך ההוצל”פ במסלול המזונות החדש. תארו לעצמכם, מלבישים נשים במדי קומנדו, ותולים את הפוסטרים הללו בכל המוסדות הממשלתיים.

חשוב להדגיש כל מערכת ההוצאה לפועל נגד הגברים פועל בניגוד לחוק הבינלאומי ולאמנות בינלאומיות.  האמנות לזכויות אדם של האו”ם שמדינת ישראל חתומה עליהן קובעות שאסור להפלות בין גבר לאישה.  בגלל זה לא ידוע על אף מדינה אחרת שבה הוקם מנגנון להוצאת כסף מגברים בלבד, שהנשים פטורות ממנו.  אבל בישראל זהו מנגנון שמבוסס על הפלייה מובהקת בין נשים לגברים, מנגנון דיכוי מזעזע שפועל רק נגד הגברים במלוא הכוח.  המנגנון הזה איננו עומד הקריטריונים הבינלאומיים לזכויות אדם.

המנגנון הזה של ההוצאה לפועל נגד גברים הוא בעתם כלי לשוד כספים מגברים.  פשוט שודדים גברים מכספם, משאירים אותם בלי כלום, מרוששים אותם, מעקלים אותם, ואחר כך עוד מתלוננים שהאב מתכחש לחובתו לזון את ילדיו.

גם פרעה הרשע נגש בבני ישראל והיכה בהם ללא רחמים.

בכנס ימנו את 10 מכות מצריים של ההוצאה לפועל:

  1. הרשמות בהוצאה לפועל. בוחרים אותן אחת אחת לפי מידת הרשע והאג’נדה הפמיניסטית.
  2. ההגבלות.
  3. העיקולים.
  4. המעצרים.
  5. הגדלות החוב.
  6. הדיונים שלא מתקיימים.
  7. הריביות-נשך.
  8. הערבון על הערעור.
  9. הדלתיים הסגורות.
  10. עיכוב יציאה.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות