21 שנות מאסר לפדופיל מתן לוגסי (22) ביצע מעשי סדום סדיסטיים כלפי קורבן קטין בגינה ציבורית בת ים תפ”ח 68360-03-18

Spread the love

השופטת טלי חיימוביץ גזרה 21 שנות מאסר נגד הצעיר הסדיסט מתן לוגסי, הורשע במעשי סדום אכזריים והתעללות חריגה בקטין בן 17 (כיום בן 19), ביום 22.3.18 בגינה ציבורית בבת-ים.

לוגסי תקף את הקטין, כשאין ביניהם שום היכרות מוקדמת, בעט בצלעותיו, דרך עליו וגרם לו לחבלות בגופו, לשריטות בפניו ובידיו ולדימום בפניו. כשעובר אורח נקלע למקום כשהוא רכוב על אופנוע, ניגש וניסה לבדוק מה מתרחש, לוגסי סילק אותו. למרבה הצער, אותו עובר אורח לא הזעיק משטרה. משעזב עובר האורח את המקום, שב לוגסי והיכה את הקטין בפניו, בחזהו ובשאר חלקי גופו באמצעות אגרופיו ורגליו, וגם בעט בראשו.מ

בשלב זה ניגש קטין אחר וניסה להפריד, ללא הצלחה. גם קטין זה לא הזעיק משטרה. לוגסי המשיך ותקף את הקטין באגרופיו וברכיו, ובהמשך הוביל אותו אל מתחת לאחד הבניינים ברחוב אחר שהיה חשוך וריק מאדם, ביצע בו מעשי סדום רבים, גרם לו לחבלות. לוגסי דחף והשכיב את הקטין על שולחן בצר הבניין, התיישב עליו, והורה לו להסיר את מכנסיו. הקטין ציית מחמת הפחד. לוגסי החדיר את איבר מינו לפיו של הקטין, כשהוא מושך בשערו, אחר כך החדיר את איבר מינו לפי הטבעת של הקטין. את כל מעשי הזוועות הללו ביצע מתן לוגסי בפרק זמן של שעה וחצי.

בהמשך החדיר לוגסי את איבר מינו לפי הטבעת של הקטין, נשך אותו בגבו, בעורפו, באוזן שמאל ובלחי שמאל. לוגסי נרדם על הקטין כשהוא שרוע על גבו של הקטין, באופן המונע מהנער לזוז. כשהתעורר לוגסי, שב וביצע בקטין מעשה סדום, בכך שהחדיר את איבר מינו לפי הטבעת של הנעאר, ואז נרדם עליו שוב. במהלך שנתו, הטיל לוגסי את מימיו על גופו של הקטין.

לוגסי הגיע לפורקן מיני פעמיים, על ראשו ועל מצחו של הנער. לאחר האירועים הקשים, הרים לוגסי את הקטין מהקרקע, הורה לו להתלבש ואמר לו “אף אחד לא מתעסק עם מתן”, ואיים עליו כי אם מישהו ינסה לסייע לו “אני אדקור אותך ואאנוס את אחותך הקטנה”.

לוגסי גנב מהילד את המכשיר הנייד שלו, ביקש את הסיסמא למכשיר לפתיחתו, ורש מהנער למשוך כספים באמצעות הבנקט שהיה לקטין. הקטין אמר לו כי הוא רשאי למשוך רק 400 ש”ח. לוגסי הוביל את הקטין לכספומט, והקטין משך את הכסף והעבירו ללוגסי שדרש ממנו לשוב לכספומט מידי יום בשעה 14:00 על מנת למסור לו כספים נוספים.

אז עזב לוגסי את המקום, השליך את החולצה והגופייה שלו, שהיו מגואלות בדמו של הקטין, לפח בקרבת ביתו, ונכנס לביתו בבת-ים. הקטין ברח מהמקום בבהלה.

בעקבות מעשיו של לוגסי נגרמו לנער חבלות רבות, לרבות קרעים בפי הטבעת, פצעי נשיכה בעורפו, לחיו השמאלית ובגבו, חתך באפו ופצעים בלשונו ובשפתיו.

שירות המבחן העריך את קווי האופי של מתן לוגסי כמאופיין בקווי חשיבה אנטי סוציאליים עמוקים, אלימים, ונסיונות שיקום בעברו לא צלחו. נכתב עליו שהוא מרוכז בצרכיו, במצבו ולא מגלה אמפטיה לקורבן שלו.

תסקיר קורבן עבירה העלה, כי הנער בן 19 כיום, חייל בשירות סדיר, מתגורר עם הוריו, היה תלמיד כתה יב’ בעת קרות האירוע, והפגיעה נחוותה על ידו כביזוי, השפלה, רוע ואכזריות אנושית וכטראומה שהתרחשה באופן לא צפוי, פתאומי ברחוב, על ידי אדם זר.

הקורבן ציין כי הוא חש תסכול וכעס כלפי עוברי האורח שהפקירוהו ולא מנעו את המשך ההתקפה האכזרית.

בית המשפט גזר נגד מתן לוגסי 21 שנות מאסר בפועל, שיימנו מיום מעצרו 22.3.18 ופיצוי בסך 100,000 ש”ח לקורבן שישולמו החל מיום 1.8.2020 ב-20 תשלומים שווים: 5,000 ש”ח כל חודש.

גזר-דין-מתן-לוגסי-תפח-68360-03-18

 

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות