ישראל בר און תובע מיליון וחצי שקל מהפסיכיאטר אילן רבינוביץ’ ומ”כוכב נולד”

Spread the love

הכתבה ישראל בר און תובע מיליון וחצי שקל מ”כוכב נולד” , הארץ ,  גילי איזיקוביץ , יולי 2013

זאת בשל הנזקים הנפשיים שנגרמו לו כביכול במהלך השתתפותו בתוכנית ואחריה. טדי הפקות: “אוסף של אמירות שקריות ומופרכות” 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=li0X0YCupcI]

זוכה העונה השישית של “כוכב נולד”, ישראל בר און, תובע את חברת ההפקה של התוכנית, “טדי הפקות”, את זכיינית ערוץ 2 קשת ואת הפסיכיאטר ד”ר אילן רבינוביץ. תביעת הענק של בר און, על סך מיליון וחצי שקלים, הוגשה היום – ופורסמה לראשונה בתוכניתו של גיא פינס – חמש שנים אחרי השתתפותו של בר און בתוכנית, בשל הנזקים הנפשיים שנגרמו לו כביכול במהלך השתתפותו בתוכנית ואחריה.

בר און טוען באמצעות באי כוחו, עו”ד רפאל בייפוס ואהרון שוורץ, כי במהלך התוכנית ואחריה ניהלו אותו הנתבעים “כבובה על חוט והובילו אותו למצבי קיצון אשר ערערו את מצבו הנפשי“. עם הנזקים שנגרמו לו אז, טוען בר און, הוא מתמודד עד היום. בין היתר מתאר כתב התביעה כיצד פנה כביכול בר און למפיקה טמירה ירדני ותיאר בפניה את קשייו ומצוקתו הנפשית הגדולה בעקבות השתתפות בתכנית. לדבריו, ירדני פעלה “בחוסר תום לב ודרכים מניפולטיביות פסולות לחזק את ידיו (…) כשכל מה שעומד לנגד עיניה הנו סיפוק צרכי הרייטינג של התכנית”. עוד טוען בר און כי מצבו הנפשי הוסיף והדרדר בין שלב חצי הגמר לגמר, כאשר אנשי התוכנית, ובמיוחד ירדני, מונעים ממנו לפרוש פעם אחר פעם בטענה כי על פי נתוני המסרונים הוא עומד לזכות בתכנית וחבל יהיה להפסיק את השתתפותו.

בהמשך, כך על פי כתב התביעה, מתואר כיצד הפנתה אותו ירדני לפסיכיאטר אילן רבינוביץ לקבלת טיפול, וזה, שכלל מתן כדורים פסיכיאטריים, הרע את מצבו וגרם לו לנזקים “ממוניים ונפשיים קשים” בהיותו “טיפול מיותר ולא מקצועי“. לאחר שביקש להפסיק את הטיפול ואת התקשרותו עם קשת ועם טדי הפקות, הכפישו אותו שני הגופים “לרבות הפסקת מכירת אלבומו, סילוק שמו מאתרי הנתבעים כמי שבאים לומר ולהזהיר אחרים ‘תעבוד אצלי או אצל אף אחד אחר'”.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות