סאטירה – הקשר המסוכן בין חברות התרופות לפסיכיאטריה

Spread the love

פסיכיאטריה וחברות התרופות – תאומים סיאמים דבוקים: ” יכולנו לנסות להפריד אתכם אך קיים ספק רב אם כל אחד מכם יוכל לשרוד לבדו“.
חברות התרופות עובדות בשיתוף פעולה מלא עם הפסיכיאטרים ליצירת “מחלות” פסיכיאטריות על סמך “סימפטומים” שהם תגובות רגשיות של בני אדם.

בשנים האחרונות חלה עליה גדולה מאוד בילדים המאובחנים ב-ADHD, הפרעת קשב ריכוז, אצל ילדים. מדובר בתוספת אדירה לשוק הצרכני של חברות התרופות שכן המחלה כביכול היא סופנית ויש ליטול את התרופה (ריטלין ודומיה) לכל החיים.חברות התרופות מממנות ימי עיון ומחקרים של פסיכיאטרים, ואלו מספקים את התוצאות הרצויות.
התרופות הפסיכיאטריות הנן מסוכנות מאוד לבריאות הגוף והנפש, ונטילתן לאורך זמן גוררת מחלות שונות כגון סכרת, כשל כבד ועוד.
מחקרים מראים כי אין לרבות מתרופות אלו השפעות קליניות אלא אפקט פלסיבו.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות