משרד הרווחה ביקש צו איסור פרסום על עדות קטינות השוהות במרכז חירום ויצ”ו הדסים שם עברו לדבריהן תקיפה מינית ממדריך

Spread the love

משרד הרווחה הוציא צו איסור פרסום על עדות קטינות השוהות במרכז חירום ויצ”ו הדסים שם עברו לדבריהן תקיפה מינית ממדריך

[vimeo http://vimeo.com/89185059]

משרד הרווחה הוציא צו איסור פרסום על עדות קטינות השוהות במרכז חירום ויצ”ו הדסים באבן יהודה. בעדותן מסרו, כי מדריכים נכנסים למיטתן מידי ערב, נוגעים במקומות מוצנעים בגופן ומבצעים בהן מעשים חמורים. הקטינות יצאו לחופשה קצרה בבית אימן, שם דיווחו לאם המזועזעת כי שני מדריכים, מידי ערב, נכנסים לחדרן ולמיטתן ונוגעים בהן.

האם לקחה את בנותיה לבדיקה בבית חולים וולפסון חולון, אולם צוות בית החולים דיווח לעובדת הסוציאלית של מרכז החירום כי האם הביאה את בנותיה לבדיקה, והעו”ס מנעה מהצוות לבצע בדיקות לקטינות.

ענת בן חור רוקח עו”ס מנהלת מרכז חירום ויצ”ו הדסים, פנתה לבית משפט לנוער והוציאה צו איסור פרסום, המונע מהאם לפנות לתקשורת ולדווח על הפגיעה בבנותיה. טענת מנהלת מרכז החירום הינה: “הפרסום פוגע בבנות”.

האם טענה, כי ביקור בנותיה אצלה שהיה אמור להיות חגיגה, הפך למופע אימים של ממש, כשבנותיה תיארו בפניה את הפגיעות שמבצעים בהן שני מדריכים במרכז החירום, והתחננו בפני האם כי לא תחזיר אותן לשם. עוד טענה האם, כי מנהלת המרכז חירום חוששת שהציבור ידע את שמתרחש במרכז החירום, שאמור להיות מקום מוגן לקטינות בו הן אמורות לעבור אבחונים, אולם בפועל עברו פגיעות חמורות בגופן ובנפשן, כשבין היתר מרכז החירום לא טרח לדווח לאם כי הבנות סובלות מידי ערב מחלומות בלהה מאז נלקחו מאימן.

קישורים:

[vimeo http://vimeo.com/89083775]

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות