עו”ד טלי גוטליב על דלתיים סגורות ואיסור פרסום

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-1TQ

יום עיון מס’ 5 בנושא “בחסות האפלה בית המשפט לענייני משפחה” – 23 במרץ 2014, בית ברודט לתרבות יהודית.

הכנס בחסות הקואליציה למען הילדים והמשפחה.

• מקרה מאוד מפורסם שבו פרטים מתיק הגירושין הותרו לפרסום שמם המלא הוא בקשתו של יואב יצחק לעיין בתיק מוזס נ’ מוזס. דליה דורנר נתנה את פסק הדין בעליון. מה אם כן מותר לפרסם?

• איך זה מסתדר שבמעצר הכול פתוח, אבל בתיק המשפחה הדלתיים סגורות?

• יש בעיה של מומחים, פקידות סעד, ופסיכולוגים שמופיעים בבתי משפט, הם לא נותנים קורות חיים, לא מפרטים מה הניסיון שלהם, ולאחרונה בתי המשפט משמיטים בכוונה את השמות שלהם. אני אתן דוגמא: הוזמנה חוות דעת להגירה. המומחית העידה. רק בערעור התברר שזו הייתה הפעם הראשונה שהמכון בכלל כתב חוות דעת על הגירה. מה עושים במקרה כזה?

• נושא דומה הוא הפרת הפרטיות. המדינה מאלצת את הגברים להוכיח בגידה, אבל כשהוא מביא ראיות אומרים לו שהוא פגע בפרטיות של האישה. כנ”ל גם כשהוא רוצה לצלם את הבית שלו, כדי להגן על עצמו מתלונת שווא. איך אפשר להחיל את חוקי הפרטיות על שני אנשים שנשבעו אמונים זה לזו, וקשרו גורלם זה בזו? כלומר האם הנישואין עצמם לא כוללים הבטחה מכללא שאין סודות בין בני הזוג?

עו”ד טלי גוטליב מומחית בייצוג נפגעי עבירה ומומחית בפלילים.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות