סיפורו של “השתול” עו”ד איתן עדי שהתחזה להומלס ונשלח ל- 30 יום ברחוב – העובדת הסוציאלית מלשכת רווחה תל אביב טרטרה אותו וסירבה לעזור לו

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-bP

מדינת ישראל רחוקה שנות אור מלהיות מדינת רווחה ואינה ראויה להיות חברה בארגון המדינות המפותחות כאשר בפועל המציאות היומיומית בישראל קרובה יותר למציאות הקיימת במדינות עולם שלישי מאשר לזו של המדינות המפותחות.

הבקשה התמוהה של מדינת ישראל להצטרף לארגון המדינות המפותחות, ה-OECD אינה עולה בקנה אחד עם הקיים בשטח, כאשר ישראל 2010 נשלטת ע”י עובדים סוציאלים ממשרד הסעד אשר מתעמרים ומתעללים באזרחים משלמי מיסים ומובילים אותם למצב של עוני, פשיטת יד ואבדון.דוח ה-OECD האחרון קובע כי ישראל היא מדינה עניה ומפולגת, כאן בכתבה בקישור הזה. דוח זה תואם את פרסומי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה על פני החברה בישראל, חברה שהיא עניה ודלה בהישגים חינוכיים, כאן בקישור הזה. תמוה עוד יותר איך מדינת ישראל עברה כפי הנראה את השימוע האחרון לקבלה ל-OECD.

בתחקיר “שתולים” על חסרי הבית בישראל, השתול איתן עדי, עו”ד במקצועו, נשלח ל-30 יום ברחוב. הוא נתקל באוכלוסיית הרחוב: הומלסים זונות ונרקומנים הנמצאים במלחמת הישרדות מול הקור היעדר הפרנסה והלינה. עובדות סוציאליות מרשויות הסעד האמורות לטפל ולסייע לו, מעבירות אותו מגורם אחד לשני כדי להטביע אותו בסבך הביורוקרטיה על מנת שיתייאש ולא יחזור אליהן.

“אנחנו עובדים סוציאלים, אנחנו לא רגילים”

חסר הבית השתול עו”ד עדי איתן, מתחזה לאדם נורמטיבי שירד מנכסיו ומבקש לחזור לחברה. בשלב ראשון בשיקום הוא מנסה לקבל דיור מחברת עמידר. לצורך קבלת דיור הוא זקוק לדוח של עובדות סוציאליות, קרי, נתון לחסדיהן של נשים, פקידות במשרד ממשלתי האוגרות בידיהן כח רב מדי.

במקום לסייע לו, העובדות הסוציאליות מאגף הרווחה בעיריות תל אביב מטרטרות אותו, משקרות לו וכאשר הוא מעמיד אותן על התרמית שלהן ומעביר עליהן בקורת, הן מאשימות אותו ב”אלימות” וב”סחר בסמים”, קרי מוציאות לשון הרע ודיבה על אדם חף מפשע ובלבד שהן תחמוקנה מאשמה ותצאנה נקיות כפיים. כאילו לא די במסע ההתעללות וההתעמרות שעורכות בו העובדות הסוציאליות, הן אף מצהירות ביוהרה ובמשוא פנים כי “אנו עובדים סוציאלים לא אנשים רגילים…” רוצה לאמר, הן שייכות לאליטה מעמדית גבוהה.

צפו בתחקיר המזעזע השבוע:

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “סיפורו של “השתול” עו”ד איתן עדי שהתחזה להומלס ונשלח ל- 30 יום ברחוב – העובדת הסוציאלית מלשכת רווחה תל אביב טרטרה אותו וסירבה לעזור לו

  1. דחוף צריך להפיץ פליירים במקומות ציבורים הומי אדם שהציבור לא יוכל להתעלם מהפשעים וההשתלטות של העובדים הסוצאלים על מערכות השלטון במדינת ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות