עובדות סוציאליות? הן רק רוצות “לעזור”

Spread the love

:The nine most terrifying words in the English language are

…I’m from the government and I ‘m here to help

Ronald Reagan

חמשת המילים המפחידות ביותר בשפה שלנו: “אנחנו מהממשלה ובאנו לעזור לכם…” – נשיא ארה”ב לשעבר, רונלד רייגן.

כאשר עובדות סוציאליות מלשכת הסעד אומרות לכם “באנו לעזור…” נתקו מהן מגע מייד. משפט זה טומן בחובו סכנות רבות, ומהווה אור אדום לטרגדיה שתגיע אחר כך. אין לפנות ללשכת הסעד לקבלת עזרה, פנו רק לעמותות פרטיות, חברים ומשפחה.

סיוע” בטרמינולוגיה של עובדים סוציאלים מקביל למילה “פירוק משפחה“. במקרה של הורים וילדים קטינים, העובד הסוציאלי “יסייע” למשפחה בכך שיוציא בכפיה את הילדים מהבית ויפרק את המשפחה. במקרה של קשישים, בעיקר עריריים, העובד הסוציאלי “יסייע” לקשיש בכך שיוציאו מביתו, יכלא אותו בניגוד לרצונו במוסד סגור, לעיתים תוך האבסתו בסמים פסיכיאטריים על מנת להרדימו, לנטרל אותו להשתלט על חייו באמצעות קבלת אפוטרופסות על הקשיש.

טיפול” בטרמינולוגיה של עובדים סוציאלים משמעותו “כפיה“. כאשר עובד סוציאלי מתראיין לתקשורת ואומר “המטופלים שלי” הוא מתכוון לאנשים מן הישוב, אזרחים תמימים, חלקם עובדים ומשלמי מיסים שהוא כפה עצמו עליהם. העובד הסוציאלי מגיע לביתם ומכריח אותם באמצעות ניצול לרעה של החוק לקבל “טיפול” של לשכת הסעד בניגוד לרצונם. הוא בונה תכנית “טיפול” כזו שתיצור תלות מלאכותית של ה”מטופל” בעובד הסוציאלי ועל סמך זה העובד הסוציאלי מגדיל באופן מלאכותי את עומס העבודה שלו ואז דורש תקני כח אדם בלי סוף.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=x1E9vTPwrIw]

השקרים של העובדים הסוציאלים בלשכת הסעד בגבעתיים

שושי קירשנברג, עובדת סוציאלית ופקידת סעד לחוק הנוער בלשכת הסעד בגבעתיים שיקרה כאשר אמרה לאמא כי היא רוצה “לעזור” לה.

קירשנברג, בליווי 3 ניידות משטרה התדפקה על דלת ביתה של אמא לשני ילדים קטנים בשעות המאוחרות של הלילה ודרשה מן האם לפתוח את הדלת כי היא רוצה “לעזור” לה.

 לאחר שהאמא שפתחה בפניה את ביתה, כתבה שושנה קירשנברג בדוח ביקור הבית כי ביתה של האם “מוזנח” וכי יש “ערימות כביסה בסלון…”. כך “עזרה” קירשנברג לאמא.

 [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=Oitrx_dGbuc]

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “עובדות סוציאליות? הן רק רוצות “לעזור”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות