סיגל טובי עו”ס מקרני שומרון משקרת ללא בושה בענייני הוצאת ילדים מהבית

Spread the love

צינור לילה 21.5.2014

[youtube=http://youtu.be/EQeV_QRH0xM]

הוזמנו לשידור דוד גולן ועו”ס סיגל טובי מקרני שומרון. לרר קורא לשקרניות הללו “מלאכים שומרים”, רק ששכח לומר שאלה מלאכי המוות ששומרים על מחילות הכניסה לגיהנום. כך נותן לרר פיתחון פה לחוטפי הילדים.

עו”ס סיגל טובי מדברת בשבח תיאוריות השבחת הגזע, לפיהן רווחת הילדים היא לגדול בקרב זרים או בפנימיות, ולא בקרב משפחה שאוהבת. היא רק שכחה לציין שבגיל 18 הילדים הללו ננטשים. אין להם בית, אין להם משפחה, ויש להם כישורי הישרדות בג’ונגל, לאחר שנחשפו לאלימות מדריכים ואונס, עונשי משמעת, ריתוקים, כליאה בתאים מרופדים בבד לבן, שבהם משתינים מי שנכלאו קודם לכן. אהבה אין בחייהם והם הופכים עבריינים.

סיגל טובי משקרת וטוענת שלא חוטפים ילדים בגלל עוני.

עו”ס סיגל טובי מתלוננת שבעקבות פרסומים באינטרנט, היום אף אחד לא מעיז להתקרב לרווחה לבקש סיוע (מסוג עזרה בחוג).

“אנשים לא באים לדפוק בדלת של העו”ס”. 

נו בטח, מי רוצה שיפתחו עליו תיק, יתחילו מעקבים, ידווחו ליועצת בבית הספר, וברגע של מעידה חד פעמית, הופ והילדים נעלמו. העבודה הסוציאלית פשטה את הרגל מוסרית, ולכן על משרד האוצר לחנוק את התקציבים למשרדי הרווחה. עובדה שסיגל טובי מעידה שאף אחד לא פונה אליהן, אז בשביל מה הן זקוקות לתקציבים?

אחריה מופיע דוד גולן.

לטענתו, פרסומי הורים באינטרנט מפריעים לעובדות הסוציאליות לחטוף ילדים. הוא מתלונן שכל אמא שמספרת את סיפורה מקבלת אלפי לייקים, ושהאינטרנט נהפך בית דין שדה נגד החוטפות. כאן גיא לרר מתקשה מאוד שלא לצחוק, ושואל בלעג, אולי בגלל שלא משלמים לכם מספיק אז אתן עושות טעויות? (הרי כבר אי אפשר לטעון שפקידות הסעד עמוסות, שכן אף אחד לא פונה אליהן).

אנחנו רק מצפים לראות מי העו”ס הבאה בתור שתבוא לטלביזיה להתלונן שאף אחד לא רוצה את שירותיה.

נראה שהרעיונות ליחצון העו”ס של דוד גולן מיצו את עצמם, ושאולי כדאי שדוד גולן יתייעץ עם מחלקת התברואה. דרושים שם עובדים.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות