יוסי סילמן מנכ”ל משרד הרווחה ביצע עיסקה בלתי מדווחת לרשויות המס בסך 48,500 ש”ח עם ‘קסטל משה’ – כתבה רביעית בסדרה | תחקיר מוטי לייבל

Spread the love

בעוד יהודה וינשטיין היועץ המשפטי לממשלה מכריז על מלחמת חורמה בארגוני הפשיעה, במקביל אינו פועל כנגד עובדי ציבור בתפקידים בכירים, המעלימים מסים, לא מדווחים לרשויות על עסקאות, ומבצעים עבודות נוספות בניגוד לחוק הקובעות כי אסור לעובד ציבור לעסוק בעבודה נוספת, אלא אם קיבל היתר על כך מראש ובכתב.

יוסי סילמן מנכ”ל משרד הרווחה, מצפצף על החוק בשלטון המקומי. כך למשל ביום 22/4/14 זוכה חשבונו של סילמן בבנק לאומי בסך 48,500 ש”ח. הכסף הועבר בהוראת “Castel Moshe”, העוסק במכירת תמונות אומנותיות. אם כן, מדוע הופקד מחשבון עסקי של חב’ קסטל משה לחשבונו הפרטי של סילמן –  סכום עצום זה?

התחקירן מוטי לייבל פנה למנכ”ל משרד הרווחה וביקש לקבל הסבר לפשר העברת הסך 48,500 ש”ח מחשבון ע”ש משה קסטל בבנק אוצר החייל לחשבון בבנק לאומי על שם יוסי סילמן – לא התקבלה תשובת מנכ”ל הרווחה.

יוסי סילמן קיבל סך 48,500 ש”ח מקסטל משה בהעברה ישירה מחשבון בנק אוצר לחשבונו הפרטי בבנק לאומי – העיסקה לא דווחה לרשויות המס

המוסר הירוד של יוסי סילמן, נחשף בהרחבה בתחקירים קודמים המפורטים לעיל.

‘העסקה’ שבוצעה על ידי יוסי סילמן המשמש כמנכ”ל משרד הרווחה במדינת ישראל, תוך שיתוף פעולה מלא מצד גורמים בעלי עניין, מלמדת על תרבות השקר והמרמה הנהוגה במשרד הרווחה.

בכתבת התחקיר הבאה ייחשפו הכספים הבלתי מדווחים מחו”ל של יוסי סילמן.

Print Friendly, PDF & Email

מוטי לייבל & לורי שם טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות