אב גרוש הגיש תלונה למבקר המדינה נגד עובדי משרד הרווחה ועובדי לשכת רווחה ראשון לציון בחשד להתנהלות מושחתת שגרמה לתסמונת ניכור הורי

Spread the love

תלונה חמורה הוגשה נגד פקידות הסעד מלשכת רווחה ראשון לציון, ונגד פקידות הסעד ארצית ומחוזית סימונה שטינמץ וניבה מילנר, בגין חשד לשחיתות וגרימת נזקים מוכחים לבנו של האב מגיש התלונה. האב מלין, כי ניבה מילנר פקידת סעד מחוזית לא טיפלה במשך 9 שנים במצבו של בנו שסבל מתסמונת ניכור הורי, ותלונתו נמצאה מוצדקת וגובתה בפסק דינה של השופטת טובה סיון, שהלכה לעולמה אשר פסקה:

“מעדויות הצדדים ומהתנהלות ההליכים בינם, עולה בבירור כי הנתבעת (האם) אינה ממש מעודדת ותומכת בקשר בין התובע לקטין, ואף עושה כל מה שביכולתה על מנת למנוע את המפגשים וביצוע הסדרי הראיה, והכל בטענה כי הקטין אינו מעוניין בקשר עם התובע ואף בעבר הנתבעת הגישה צו מניעה קבוע להרחקת התובע מהקטין, וכן הגישה בקשות לביטול הסדרי ראיה ובקשות לצווי הגנה, חלקם נבעו משיקולים זרים של הנתבעת על מנת להשיג טובות כלכליות.

עולה מעדותה של הנתבעת כי אינה מעוניינת בדמות של האב בחיי הקטין ונמנעת מלערב את האב במתרחש בחיי הקטין, לרבות בעניין בית הספר או טיפולים רפואיים ועוד”.

האב מתלונן כי פקידת הסעד נעמי אחימור, שטיפלה בעניינו, עובדת באופן פרטי בביתה, כמגשרת ובוררת, בתחום תפקידה כראש מינהל שילוב חברתי בעיריית ראשון לציון – עובדה שיש בה להעיב על כשירותה לכהן כעובדת ציבור.

עוד עולה מתלונתו כי פקידת הסעד לסדרי דין הניה אלבוים – עובדת בעבודה פרטית בביתה כמקדמת מכירות, עובדה המעיבה על כשירותה לכהן כעובדת ציבור.

מבדיקה שערכה בעלת האתר עולה, כי הנ”ל לא קיבלו היתר לעסוק בעבודה פרטית, ופועלות בחשש לניגוד עניינים, בפגיעה במשמעת שירות המדינה, בהתנהגות בלתי הולמת של עובדי מדינה, ובהפרת הוראות התקשי”ר וכללי האתיקה לעובדי מדינה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות