אבא, מהנדס בעל 5 תוארים בהפגנה נגד ניתוק ילדים מהוריהם – כנס פרידה לנשיאה הילה גרסטל בראשות אשר גרוניס

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-28Z

הפגנת הורים נגד חטיפת ילדיהם בכנס פרידה לנשיאה הילה גרסטל בראשות אשר גרוניס

בית ציוני אמריקה, 8/6/14

[youtube=http://youtu.be/TI5ZjeHUZuU]

אבני בן צבי, מהנדס בעל 5 תוארים, שירת במשך 30 שנה במערכת הבטחון של המדינה – מנותק מזה שנה מבנותיו התאומות, לאחר שביקש משמורת עליהן.

להלן סיפורו שצריך להדאיג כל אזרח במדינה.

זה קרה לאבא אבני, זה יכול לקרות לכל אחד.

שלום לכם שופטים.

שמי אבנר בן צבי, אדם נורמטיבי, מהנדס בעל חמישה תוארים, וקצין משטרה, נכה משטרה ונכה צה”ל, בן למשפחה שכולה.

הסיפור שלי התחיל לפני שנה עם מערכת המשפט הישראלית, כאשר בעצם נותקתי משתי הבנות התאומות שלי. גרושתי המציאה עלילת כזב. ללא שום דיון, נותקתי מהבנות שלי. אני כיום לא רואה את הבנות שלי.

שופטת לענייני משפחה מפתח תקוה, יוכבד גרינוולד, מנתקת אותי הוציאה נגדי צווי הרחקה בלתי חוקיים בעליל. אני מיוצג על ידי שני עורכי דין.

מעולם לא הייתי עם עבר פלילי. שירתתי יותר מ- 30 שנה במשרד הבטחון. מה שאני רוצה לספר בעצם, שבבית משפט לענייני משפחה לא מקיימים דיון הוכחות. מוצא צו הרחקה. הגשתי ערעור לבית המשפט המחוזי, שופטת ורדה פלאוט. השופטת איימה עלי שאני אמשוך את הערעור.

הבת שלי מקבלת כדורים פסיכיאטריים בגלל השופטת, כאשר בכלל הילדה נבדקה על ידי רופאים מבלי שאני מביע את רצוני וטעמי. הילדה אושפזה בבית חולים פסיכיאטרי בנס ציונה. ילדה קטינה.

אני נשיא רוטרי של העיר פתח תקווה. אני דמות חיובית. דמות שתרמה למדינה.

אני לא חושב שאבא כמוני צריך לראות את הבנות שלו בשנה האחרונה קרוב לשעתיים בשבוע, והכל בזכות מערכת משפט מופקרת ומעוותת.

לו ידעתי לפני שלושים שנה שנלחמתי ונפצעתי למען המדינה הזו, שאני אעמוד בבית משפט ישראלי כנכה צה”ל, כבוגר קורס קצינים, כקצין משטרה לשעבר, שאני אהיה מנותק מהבנות שלי, הייתי מעדיף לחזור בארון מתים ולא לעבור את ההשפלה שאני עובר במערכת המשפט הישראלית.

ואגב, אני יכול לספר שבעבר אני למדתי גם משפטים במכללה למינהל. אחד מעקרונות הצדק, שמדריכים כל סטודנט למשפטים זה להילחם למען הצדק. מבחינתי צדק זה כוכב.

אין צדק בבית המשפט הישראלי, ואני ממש מתבייש להגיד את הדברים האלו. כבן למשפחה שכולה, כבן למשפחה שכולם עובדי משרד ראש הממשלה ומשרד הבטחון, כבן לאחד שבוגר פנימייה צבאית ועשה את כל המסלול הנורמטיבי, כגבר ישראלי מלח הארץ, ואני לא באתי להשתחצן.

הציבור גם מוסת בכלי התקשורת. עיתונאים סירבו לספר אותו. עיתונאים פחדו לגעת בזה ששופטת מסממת ילדים. שופטת מוציאה גזר דין. שופטת קובעת אשפוז כפוי לילדה שכל רצונה לראות את אבא שלה.

בוז לכם מערכת המשפט הישראלית.

אבנר בן צבי – אנחנו טוענים שאנחנו מדינה אור לגויים. לצערי אנחנו מדינה של חושך ליהודים!

[youtube=http://youtu.be/gkNeq26pczc]

אבנר בן צבי בוגר לבנון 82′ – חונכתי לציונות. אין ציונות היום. אין ערכים, אין מוסר ואין מערכת משפט

[youtube=http://youtu.be/xPmru9NO9DI]

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות