משרד “הרווחה” תל-אביב הפקרת משפחה שמושלכת לרחוב

Spread the love

אמא יחידנית לשני נערים. נער אחד סובל מפיגור, מתגוררת מזה 20 שנה בבית בשכונת התקוה בתל אביב. האמא מאיימת כי אם יפגעו בילדיה, היא תתאבד.

האמא במצב קשה מאוד ראתה לפני 20 שנה בית נטוש, בלי דלתות, בלי חלונות, שנרקומנים הסתובבו בו, החליטה להתגורר בבית עם ילדיה וסידרה אותו בהתאם לצרכי הילדים. במשך 20 שנה לא נקטה עירית תל-אביב באמצעים נגד האמא וילדיה לפינויים מהדירה.

רשויות הסעד בתל-אביב ידעו כי האמא מתגוררת בבית זה.

האמא “מוכרת” לרשויות הסעד של עיריית תל-אביב.

ביום הפינוי של האמא ושני ילדיה מהבית על ידי כוחות משטרה מתוגברים, ביניהם יס”מ, הותקפה האמא באלימות ברוטאלית קשה על ידי שוטרים. לא נכח במקום אף עובד סוציאלי של מינהל לשכת הסעד בתל-אביב, ולמעשה משרד הסעד בתל-אביב, הפקיר את האמא וילדיה לגורלם, וחרץ דינם לגור ברחוב.

מדיניות משרד “הרווחה” המערכתית הנה כושלת ומפקירה את אזרחי המדינה במקום לסייע להם.

על עובדה אחד אי אפשר להתווכח, העובדת הסוציאלית אף על שידעה על הפינוי, לא טרחה להתייצב בעת גירושה של האמא וילדיה מביתם.

נערים אתיופים מסתובבים בגטאות בקהילה ללא הכוונה והדרכה, פקידי סעד לחוק הנוער רודפות אחרי הורים לקחת את ילדיהם מחזקתם בדרך משפילה מרוששת ומבזה, שיקולים זרים הוועדות החלטה ברשויות מקומיות, ביזוי דרי רחוב בתל אביב, אונס קבוצתי של נערה מטופלת שנים ברווחה בת”א, רדיפת קשישה ע”י פקידות עד ברווחה ת”א .. ועוד, ועתה, משפחה שלמה נזרקה לרחוב.

מדיניות לשכות הסעד במדינת ישראל, הוכיחו כי המדיניות שלהם הינה פירוק התא המשפחתי, תיוג משפחות וביזוים בפרהסיה, כמו גם התעמרות בעניים וקשישים חסרי ישע.

המהלכים של לשכות הסעד הינם אנטי יהודים, ודרדרו את הערכים במדינת ישראל לשפל המדרגה.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=GvXlzavymdM&feature=youtube_gdata]

מוטי וינטר עו”ס, אחראי מדיניות משרד הרווחה “עם הפנים לקהילה”
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות