התראת שוטרים אלימים: איציק גלר, שי גבריאל, ג’ימי חוראני – עבריינים במדים

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-2aS

השוטרים איציק גלר, שי גבריאל וג’ימי חוראני (כשמו כן הוא) אלימים ומסוכנים, פרצו לביתה של עיתונאית ללא צו בית משפט.

בתמונה: איציק גלר בעט בדלת בית פרטי בפראות, הזדהה מעבר לדלת כדוור וסירב להראות תעודת שוטר.

השוטרים ניתקו לעיתונאית את החשמל בתוך הבית, משלא הצליחו לפרוץ לביתה של העיתונאית דרך הגג, ניסו לפרוץ את דלת הרב בריח, כששלושתם בועטים בעוצמה בדלת, ובכך סדקו את קיר הבית של העיתונאית, סדקו את המשקוף וגרמו לנזקים לרכושה של העיתונאית.

העיתונאית לא פתחה לבריונים את דלת ביתה, מאחר והאמינה שמדובר בעבריינים שהציגו את עצמם כדוורים שבאו למסור לה דואר רשום.

העיתונאית סברה לאחר שעתיים שהבריונים הלכו, ויצאה מחוץ לביתה כדי להרים את מתג החשמל שהורד על ידי העבריינים ולהעריך את הנזקים שגרמו. העבריינים עטו על העיתונאית, אזקו אותה בידיה ופרצו לביתה, כשהם גונבים מכיס מכנסיה של העיתונאית את מפתח ביתה.

בכך עברו על החוק. ביצעו חיפוש על גופה של העיתונאית, ללא ליווי שוטרת, סירבו למסור לעיתונאית צו חיפוש, והחלו להעיף את מסמכיה של העיתונאית, וסירבו להמתין לעדים מטעמה של העיתונאית.

לאורך כל החיפוש שביצעו העבריינים בביתה של העיתונאית, איימו נגדה שהם ידאגו באופן אישי, לפנות ללשכת העיתונות הממשלתית ויבטלו לעיתונאית את תעודתה, ויפגעו בפרנסתה.

הבריון שי גבריאל אמר לעיתונאית “אני מחלט לך את הבית. הבית הזה מעכשיו הוא הרכוש שלי. הבית שלך שייך לי. אני יכול לעשות בבית שלך מה שאני רוצה”.

חרף העובדה כי על פי צו חיפוש שניתן על ידי השופטת בבית משפט, חובה היה על העבריינים לערוך חיפוש כששני עדים נוכחים, הנ”ל צפצפו על הצו וביצעו חיפוש ללא עדים.

התנהלותם הברוטלית והכוחנית של העבריינים מעידה, כי הם הסירו מעל עצמם את מחסומי הבושה ומתנהלים בצורה מופקרת מול אזרחים, כאילו לית דין ולית דיין.

העיתונאית היתה אזוקה בידיה, כשהעבריינים טינפו את ביתה. לקראת סוף החיפוש הגיעו עדיה של העיתונאית והעבריינים החתימו את העדים בשקר על דוח החיפוש. אותם עבריינים, כמה לא מפתיע, שיקרו כשציינו בדוח החיפוש כי העיתונאית “מסרבת לחתום”. הם לא מסרו לעיתונאית לחתום על דוח החיפוש. העבריינים לקחו את המחשב של השותף המתגורר בשכירות עם העיתונאית ולגביו לא הוצא צו חיפוש.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות