זכות הפרסום של לורי שם טוב | הטור של פריצי, אברהם פריצי פריד

Spread the love

זכות הפרסום של לורי שם טוב | הטור של פריצי, אברהם פריצי פריד

http://www.news1.co.il/Archive/003-D-93464-00.html


לורי שם טוב מנהלת מלחמת חורמה במשרד הרווחה ופקידיו. לטענתה פקידות הסעד לקחו ממנה את ילדיה ומונעים ממנה מלראותם.

[youtube=http://youtu.be/-0nWOTGH_-4]

במסגרת זעקתה היא מפרסמת בלוגים, מידע ומאמרים באינטרנט. זה מהלך חוקי ולגיטימי, ולפעמים זה גם הכלי האחרון שנותר למי שאין בידיו משאבים כספיים בלתי מוגבלים להעסקת דוברים, יחצנים ועו”ד יוקרתיים במאבקו וביקורתו נגד המימסד.

לורי פרסמה דברים שונים על מנכ”ל משרד הרווחה. זה לגיטימי. גם כי הוא עובד ציבור, וגם כי זכותה כאזרח לפרסם מה שהיא רוצה. אם הדברים הינם לשון הרע – המנכ”ל הזה יכול לתבוע אותה על פירסומם, ואם הם אמת – אז בווודאי שאין מניעה לפרסמם. מכל מקום חופש הביטוי הוא אבן יסוד בחברה המודרנית.

והנה פשטה המשטרה על ביתה של לורי, ערכה חיפוש, חדרה למחשבה, העתיקה מסמכים ועצרה את לורי. אח”כ היא שוחררה במשטרה בתנאי שתפסיק פרסומיה ותסירם. המשטרה לא הסבירה מאיפה נובעת סמכותה להתערב בתוכן פרסומים ומאמרים שאנשים כותבים באינטרנט, או על סמך מה היא מונעת מאדם לכתוב ולפרסם מידע בעניינים שאינם נוגעים לבטחון המדינה, אלא, לכל היותר, לכבודו הרגיש והפגוע של מנכ”ל משרד ממשלתי?

מעשה המשטרה הזה צריך להדאיג אותנו מאד. כי ממעצרה של לורי ועד פתיחת מסעות הפחדה, הטרדות ואיומים, בעזרת משטרת ישראל, מסעות שינהלו פקידים בכירים בצמרת השלטון נגד מי שכותבים ומפרסמים עליהם מידע, אין מרחק גדול. משהו רע מאוד קרה במשטרת ישראל, ובואו נקווה שזה היה חד-פעמי.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “זכות הפרסום של לורי שם טוב | הטור של פריצי, אברהם פריצי פריד

  1. הסרטון מרגש מאוד.
    מבינה אותך לורי יקרה , כאימה וסבתה שכבר שנים לא רואה את ילדיה ונכדיה שבחו”ל.
    לאחר שדמעות זלגו לי כשראיתי את הפגישה , אריה החמוד והחכם גרם לי לחייך.
    מאחלת לך מכל הלב שתזכי לראות את הילדים שלך ,כל יום .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות