היועץ המשפטי למערכת בתי המשפט מטייח עבירת תנועה חמורה שביצע אשר גרוניס נשיא בימ”ש עליון

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-2cj

בתחילת חודש יוני 2014 התקיים כנס פרידה מכבוד הנשיאה היוצאת הילה גרסטל. בכנס נכח נשיא בימ”ש עליון אשר גרוניס. מחוץ לכנס, מול בית ציוני אמריקה בת”א, נכחו עשרות הורים המנותקים במשך שנים רבות מילדיהם בשל המדיניות של אשר גרוניס לדחות ערעורים המוגשים לבימ”ש עליון. המחאה כוונה נגד אשר גרוניס ומדיניותו הדורסנית כלפי המשפחה והפרט.

ברק לייזר מטייח תלונה על אשר גרוניס

מיד כשהסתיים הכנס, יצא אשר גרוניס מהבניין ברח’ דניאל פריש 3 ת”א, נכנס לרכב, ונהגו נסע אחורנית נגד כיוון התנועה, כשהוא מסכן הולכי רגל ומבצע עבירת תנועה חמורה.

הסרטון מצ”ב.

העיתונאים שנכחו במעמד הגישו מכתב תלונה נגד אשר גרוניס שביצע עבירה בניגוד לחוקי המדינה. התשובה שהתקבלה, כמה לא מפתיע, טייחנות והשלכת האשמה על משטרת ישראל, כמו גם אזהרת העיתונאים לא להפריע לנשיא כשהוא מבצע עבירות תנועה. אשר גרוניס מצפצף על החוק, מצפצף על האזרחים, ובהתנהגותו הפרועה מוריד את אמון הציבור במערכת המשפט.

 

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות