לשכת רווחה חדרה הוציאה בצו חירום ילדה בת 12 ממשמורת נדיה אליוכין: האמא לא החזיקה מעמד בלי הבת שלה והתאבדה

Spread the love

ביום 24 ליוני 2014 התאבדה אמא חד הורית לילדה בת 12, לאחר שמשרד הרווחה הוציא את הילדה ממשמורת האם באמצעות צו חירום, ונאמר לאמא שלא תוכל לפגוש את בתה.

האטימות והחיסיון של משרד הרוחה מעוררים השתאות.

מדוע המקרה לא הובא לידיעת התקשורת? לא מדובר במקרה של מה בכך. אמא התאבדה לאחר התערבות שירותי הרווחה שלקחו את בתה היחידה ממשמורתה. מדוע לא פיקחו במשרד הרווחה על מצבה הגופני של האם, שהיתה נכה, ובתה היתה כל עולמה? כיצד יבשרו לילדה שאמא שלה, האישה היחידה שהיתה לה בעולם, התאבדה, ויותר היא לא תראה אותה שוב?

להלן תגובת דוברת משרד הרווחה:

“הקו המנחה את משרד הרווחה בראש ובראשונה היא טובת הילד . מקרה זה הוא מקרה קשה – משרד הרווחה משתתף בצער המשפחה.”

מוטי לייבל – עיתונאי ותחקירן, פעיל חברתי מוביל בתחום הרווחה, ארגן עצרת הזדהות לזכרה של האם, במוצאי שבת, 28/6/14, שעה 21:00 ברח’ האצל”ל 19, חדרה.

יהי זכרה ברוך.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות