גל וקס חוקר אלמ”ב משטרת לב תל-אביב – רשלנות, טיוח ואי בדיקת מעשי אלימות בקטינים חסרי ישע

Spread the love

עו”ד אריה סוכובולסקי, שלח מכתב תלונה חריף נגד החוקר גל וקס – משטרת לב תל-אביב מחלקת אלמ”ב, בגין טיוח, רשלנות ואי בדיקה מעשי אלימות קשים בקטינים חסרי ישע בידי אביהם.

ממכתב התלונה עולה, כי האב נהג באלימות כלפי בנו, חנק ותקף אותו מספר פעמים, תוך שהינו משתמש במילים מעליבות כנגד בנו.

החוקר גל וקס, ברשלנות חריגה, לא טרח לבצע חקירה מקיפה שתגרום להגשת כתב אישום, ולמעשה, הכשיל במכוון ביצוע חקירה, שיכלה לסייע להגשת כתב אישום נגד האב.

האב המתגורר בחו”ל ופוגע במשך זמן רב בגרושתו דרך ילדיו, ניצל את העובדה כי ילדיו מגיעים אליו לדירתו, התעלל בבנו כשהכניס אותו בכוח לאמבטיה עם בגדיו, תוך שהוא מטיח נגדו עלבונות: “אתה מסריח, כלום לא יצא ממך, תהיה הומלס“. בנוסף, חנק האב את בנו, לאחר שחש שהבן אינו מציית לדבריו.

האם הגישה תלונה במשטרה על אלימות האב כלפי ילדיו, ונתקלה בתגובה מזלזלת מצד חוקר המשטרה גל וקס, שאינה קשורה כלל להתנהגות האב האלים ויש בה כדי להזדהות עם האב המכה. בעקבות ההתנהגות המזלזלת של חוקר המשטרה, נרתעה האם מלהגיש תלונות נגד הגרוש, למרות שילדיה המשיכו להתלונן על אלימות של האב כלפיהם וסירבו לפגוש אותו.

גל וקס נהג ברשלנות, תוך שהוא מעכב תיק חקירה דחוף בדיני נפשות, וגרם בשיהוי הזמן שנקט לסגירת התלונה נגד האב האלים. בכך יצר מצב שבו הקטינים מוכים, ואימם לא יכולה להגן עליהם מפני אביהם שממרר את חייהם וזוכה לגיבוי מגוף אכיפה שאמור להיות להם מגן.

גל וקס עשה כל שביכולתו כדי לנסות “ולטשטש” את התנהגותו האלימה של האב ואמר לאם:

“אני לא יכול לתאר שלא הייתי רואה את ילדיי”.

מדובר ב”טענת סל”, סתמית וערטילאית, אשר מחזקת את האמרה “דמיון לחוד ומציאות לחוד”, ואם לא די בכך, גל וקס שם עצמו כביכול בנעלי האב, והוציא מהקשר את התנהגות האב הנלוזה, המבישה והבלתי מוסרית והנוגדת את הדין, וגרר את האם למחוז לא רלבנטי כלל, שכן האב בגמירות דעת ומרצון חופשי בחר לחיות בחו”ל.

התנהגות השוטר גל וקס מקוממת, שכן המשפט שאמר לאמא אין לו כל שחר וכל בסיס, וכל תכליתו לזרות חול בעיני האם, כדי למנוע ממנה את חובתה להגן על ילדיה מפני מעשיו האלימים והפליליים של האב כנגד הילדים. בכך חטא גל וקס פעמיים: פעם אחת כששם עצמו בנעלי גרושה ופעם שניה כשחטא במכוון למלא תפקידו ולחקור עדים חיוניים על אלימות האב.

למותר לציין, כי האב מתיש את האם תוך שימוש לרעה בטוב לבה ורצונה הכנה, כי ישמש אב לילדיהם המשותפים. אין מדובר ב”סכסוך משפטי”, שכן מדובר באב החי תקופה ארוכה מאוד בחו”ל, כשהאם מתגוררת בארץ עם הילדים, אלא שעסקינן במסע נקמה מתמשך ומבחיל ממש מצד האב, אשר למרבה הצער לא מכבד את האם ולא מכבד את רצונם של ילדיו הקטינים.

במצב דברים זה אין זה מפתיע, כי ב”כ האם הוציא מכתב תלונה חמור על התנהלותו השערורייתית והמזלזלת של השוטר גל וקס כלפי האם וילדיה.

עוד נזכיר, שההתנהלות המתוארת לעיל של השוטר גל וקס, בוצעה בעבר כלפי מתלוננים אחרים, באופן פסול ואסור הנוגד את הוראות הדין.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות