נפתלי שילה ביהמ”ש לענייני משפחה: דרכי רמיה עם רשויות הרווחה תלונה על שיטות מלוכלכות בדחיית הסדרי ראיה

Spread the love
שופט נפתלי שילה. תמונה: לורי שם טוב
שופט נפתלי שילה. תמונה: לורי שם טוב

אפריל 2013 – נפתלי שילה משמש שופט לענייני משפחה רמת גן. מדיניותו לטרטר בעלי דין יחד עם רשויות הרווחה בשיטות מלוכלכות המבזות את בתי המשפט ופוגעת באמון הציבור בבתי המשפט וברשויות הרווחה.

השיטה – כאשר מוגשת בקשה לבית המשפט נפתלי שילה מגיב כי הוא פועל ע”פ המלצת פקידת סעד (ניבה מילנר). בעוד שפקידת הסעד בעצמה בתגובתה רושמת כי היא פועלת ע”פ החלטות בית משפט.

דוגמא לכך היא פנייתה של האמא ל’ לראות את בנה הבכור אותו לא ראתה 4 שנים. נפתלי הגיב: “לאור הודעת פקידת הסעד… בשלב זה לאור המלצת פקידת הסעד לא יתקיימו מפגשים”.
פקידת הסעד ניבה מילנר השיבה: “על פי החלטת כבודו מיום… אנו פועלים על פי הצו האמור”.

ניבה מילנר לא הסתפקה במעשה הרמיה יחד עם נפתלי והוסיפה השמצה: “צר לנו כי האם מנסה שוב להטעות את הגורמים הרלוונטים”.

משפנתה האם להגיב על הדחיה במפגשיה עם בנה בעוד מספר חודשים, דחה אותה נפתלי וטען כי עליה להגיש בקשה (בתוספת תשלום אגרה) האם הגישה תלונה נגד נפתלי, להלן:

תלונה נגד שופט נפתלי שילה - שיטות מלוכלכות בדחיית הסדרי ראיה
תלונה נגד שופט נפתלי שילה – שיטות מלוכלכות בדחיית הסדרי ראיה

סוף דבר, נפתלי שילה נוקט במדיניות ביורוקרטית לדיכוי בקשותיה של האמא לראות את בנה. נפתלי אינו בוחל באמצעים מלוכלכים של זלזול, ולעג לבעלי דין, תוך שהוא מסב להם נזקים כלכליים. התנהגותו של נפתלי שילה הנה בעלת מאפיינים פאשיסטיים מנוגדת לעקרונות היהדות והדמוקרטיה. התנהגותו של נפתלי שילה מאחורי הדלתיים הסגורות מהווה קרקע פוריה לשחיתות, עושק וגזל.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות