השופטת מיכל ברק נבו טירפדה עיכוב ביצוע גזר דין נגד העיתונאי יעקב בן יששכר חושף שחיתויות בנושא סחר בילדים והוצאת ילדים מהבית שלא כדין ת”פ 27741-06-11

Spread the love

יעקב בן יששכר פעיל חברתי למען זכויות ילדים והורים מודה לפעילים שמלווים את המאבק נגד הוצאת ילדים בכפיה מביתם ע”י משרד הרווחה.

השופטת מיכל ברק נבו הוציאה גזר דין בתיק ת”פ 27741-06-11 שם הרשיעה את יעקב בן יששכר בזיוף 3 מכתבים שנועדו לחלץ את בתו ממרכז חירום בית אל”י. מכתבים אלו לא הניבו לבן יששכר כל תועלת, והדבר אף נכתב בהכרעת הדין. בתו של יעקב יששכר חולצה ממרכז החירום לאחר שהאב הגיש ערעור שהתקבל בפני השופט רובינשטיין בבימ”ש עליון, שקבע כי הקטינה שוהה במרכז החירום בניגוד לדין.

השופטת מיכל ברק נבו, נתנה הוראה בלתי חוקית למשמר מאבטחי בית המשפט, לגרום לעיכובו ומעצרו של יעקב בן יששכר, בכל פעם שהוא מגיע לבימ”ש שלום ת”א, לצורך ניהול תיקים בהם הוא צד. הנחייה בלתי חוקית זו מהווה רדיפה אחר פעיל חברתי.

דרך הילוכה של השופטת מיכל ברק נבו נועד להטעות ואף לתמרן את בית המשפט המחוזי, כך שידחה עיכוב ביצוע לגזר דין ויגרום למאסר שווא של הפעיל החברתי, על מנת למנוע ממנו מלפרסם את מעורבותה של השופטת בהליכים הגובלים בפלילים של משרד הרווחה בפרשה, וזאת על בסיס מידע רב ביותר שהובא לידיעת בן יששכר ממקורות שונים.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות