אלימות העובדת הסוציאלית חנה לוי מלשכת רווחה מגדל העמק נגד אבא אקדמאי שלא רואה את הבן שלו מעל שנה

Spread the love

התנהלות אלימה של לשכת רווחה מגדל העמק באב גרוש שנמנעת ממנו הזכות להורות מעל שנה, בניגוד לחוק.

רשויות הרווחה מגדל העמק מונעות מאבא תקופה ארוכה לראות את בנו, מבלי שיש שום עילה לכך.

מדובר באב אקדמאי בתחום הטכנולוגיה, אדם ללא רבב, אשר רשויות הרווחה, החליטו בשל קריטריונים שונים ומשונים, ומאחורי דלתיים סגורות ללא ראיות, למנוע ממנו ומבנו את הזכות הבסיסית להיפגש.

לאחר שפקידת הסעד הטילה הרס וחורבן על המשפחה, שלחה עו”ס חנה לוי מכתב מכפיש ושקרי באמצעות חבר מרעיה כשחתום עליו עו”ס גדי פולק סגן מנהל מחוז, תוך שנטען במכתב כי רשויות הרווחה חדלות מלטפל בענייניו

“כל עוד תמשיך להכפיש ולהשמיץ את העובדת הסוציאלית חנה לוי עו”ס מגדל העמק”.

מדובר בהתנהלות אלימה חסרת רסן של חנה לוי, עובדת סוציאלית ממגדל העמק.

אין פלא מדוע עובדות סוציאליות אלו הורו לפסיכיאטר המחוזי לאזוק אישה ניצולת שואה בת 80 ממגדל העמק לאשפוז כפוי.

מדובר בהתנהלות מופרעת של לשכת הרווחה מגדל העמק. פקידי הסעד זורעים הרס וחורבן בכל משפחה הנקרית  בדרכם תוך ניצול כוח השררה למטרות אפלות.

לשכת רווחה מגדל העמק פתחו במסע צלב אישי כנגד האבא, שהינו מהנדס בכיר באחד המוסדות הידועים במשק הישראלי, ונתנו במה בלתי לגיטימית לחנה לוי עו”ס אלימה ומסוכנת לציבור – על מנת לסגור עם האב חשבון אישי באמצעות מכתב רב תפוצה המהווה לשון הרע, שם הוטחו בפני האב עלבונות ורפש וטפלו נגדו האשמות שווא נטולות בסיס.

ויודגש, כי במשך כל העת כבר מעל שנה! האב פונה שוב ושוב לעו”ס שמונתה לטפל בענייניו וקיבלה סמכויות פיקוח מבית המשפט, לקביעת הסדרי ראיה הוגנים בינו לבין בנו, לשווא.

האב משווע להפסיק את התעללות פקידת הסעד הבלתי חוקית בו ובבנו.

בחודש מאי 2014 כתב האב מכתב למאיר כהן שר הרווחה בו הוא מבקש את התערבותו ועזרתו. להלן המכתב בהשמטת פרטי האב:

26/5/14

 לכבוד

מר מאיר כהן

שר הרווחה

 הנדון: בקשה לעזרה דחופה ומיידית

 הנני תושב העיר מגדל העמק, בעל בית פרטי, עובד כמהנדס במקום עבודה מסודר. גרושתי ובני מתגוררים אף הם במגדל העמק ובני בן ה- 5 נמצא בגן חובה ובספטמבר ילמד בכתה א’ בבית הספר.

 לפני שנה בתאריך 23 במאי 2013 נעצרתי לראשונה בחיי, לאחר שגרושתי טענה שאיימתי עליה וקיבלה תמיכת פקידת הסעד חנה לוי מלשכת רווחה מגדל העמק, הגישה נגדי תלונת שווא כוזבת, ונותקתי מבני היחיד.

 עו”ס חנה לוי ומחלקת הרווחה במגדל העמק הגדישו את הסאה ותמכו נמרצות בתלונת השווא של הגרושה כנגדי, למרות שתלונת השווא הכוזבת נגדי נסגרה כעבור זמן מה מחוסר אשמה.

 בעקבות סגירת התלונה נגדי, ביקשתי לקבוע הסדרי ראיה ביני לבין בני.

 באופן בלתי נתפס פקידת הסעד חנה לוי הגישה נגדי תלונה במשטרה על איומים והעלבת עובד ציבור וביקשה נגדי “צו הגנה” ונעצרתי בשנית. חטפתי הלם וטראומה נוראית בעקבות המעצר. פקידות הסעד שיקרו שקרים גסים ונבזיים שלא היו ולא נבראו.

 בתאריך 26 ביוני 2013 במהלך דיון שהתקיים במעמד הצדדים, דאגה פקידת הסעד לזמן מאבטחים לאולמה בטענה שאני מסוכן. השופט ביטל את צו ההגנה שהוצא.

החלטתי בו ביום כי לא אתקרב ולא אבוא במגע עם העובדת הסוציאלית שהגישה נגדי תלונת כזב ושווא במטרה למנוע ממני את זכותי לגדל את בני ולראות אותו.

 מחלקת הרווחה במגדל העמק הפכה להיות עוינת ביותר כנגדי, והגישו תסקירים עם בקשות הזויות לביטול לינת בני אצלי, ולמעשה מחלקת הרווחה במגדל העמק חתרה נמרצות ליצירת חיכוכים עימי כשהיא חוזרת וטוענת בפני בית המשפט שהיא מאויימת על ידי.

 העובדות הסוציאליות שירי הוכמן וגלית וינר, חייבו אותי ואת גרושתי לבצע בדיקת מסוגלות הורית במכון שלם, וטענו שאני משתמש בבני לצרכים משפטיים.

 חוות הדעת של מכון שלם, הידוע כשכיר עט של משרד הרווחה, לא הפתיעה אותי. מדובר בהוצאת דיבה ממש, חסרת קשר למציאות ונכתב בה שאני צריך לראות את בני במרכז קשר.

 אני מבקש את עזרתך והתערבותך. אינני אדם אלים או מסוכן כלפי בני ומעולם לא הייתי. אין שום מקום להשפיל אותי ולשלוח אותי למרכז קשר. אני לא מתכוון לראות את בני שם.

 צר לי שהגעתי למצב של השפלה כזו שמאלצים אותי לראות את בני במרכז קשר.

 אני מבקש שהבן שלי יחזור אלי בהקדם ושיוכל ללון אצלי בימי שני ורביעי מסיום הגן או בית הספר באותו יום ולינות בסופ”ש לרבות מוצ”ש ואני אחזיר את הילד שלי לבית הספר או לגן בבוקר.

 בתודה מראש,

 xxx

[youtube=http://youtu.be/Cpy1TinLT1U]

בתגובה קיבל האב מכתב שהינו לשון הרע ופגיעה בפרטיות האב שענייניו האישיים והאינטימיים נזרקים לחלל האוויר, בלא שיש בידו אפשרות להגיב ולהתגונן על טענות הכזב שהוטחו בפניו.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “אלימות העובדת הסוציאלית חנה לוי מלשכת רווחה מגדל העמק נגד אבא אקדמאי שלא רואה את הבן שלו מעל שנה

  1. דרך הפייסבוק שומעים יותר ויותר על התנהלות לא תקינה של עובדות סוציאליות והוצאת ילדים מרשות הוריהם והתנכלות לאבות ולמשפחות קשות יום – לדעתי צריך לפנות לשר הרווחה ולעוד חברי כנסת חברתיים כמו אורלי לוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות