העיתונאית עצירה לורי שם טוב הגישה עתירת אסיר נגד מתקן שב”ס נווה תרצה

Spread the love

בחורה בכלא22.05.2017 – העיתונאית לורי שם טוב עצורה במתקן שב”ס “נווה תרצה” הגישה  עתירת אסיר  בגין עונש שלילת קנטינה; עישון פסיבי בתאי מעצר במרתף בית המשפט, וחסימת מספרי טלפון שאליהם היא רוצה להתקשר.

בעתירה נטען כי שלילת קנטינה תיפגע בבריאותה של העותרת משום שלא תוכל לקנות מוצרי הגיינה בסיסיים. גם העישון הפסיבי בתא מעצר במרתף בתי המשפט פוגע בבריאותה של העותרת. בנוסף נטען כי חסימת העותרת מלהתקשר למספרי טלפון של חברים קרובים אליה פוגעת בזכויותיה של העותרת לטפל למול תביעות אזרחיות, ועניינים אחרים מול רשויות שונות.

דיון בעתירה קבוע ליום 12.7.2017 שעה 08:30 בבוקר בבית המשפט המחוזי מרכז לוד, בפני השופט ארז יקואל.

לצפיה / הורדת העתירה בקובץ פורמט pdf הקלק כאן

Document-page-001Document-page-002Document-page-003Document-page-004Document-page-005Document-page-006Document-page-007Document-page-008

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות