שושנה שרי ג’יבלי משרד הרווחה לעו”ד יוסי נקר “דוח ועדת סילמן טרם יושם”

Spread the love

עו”ד יוסי נקר, מומחה חוק ונוער, הגיש תלונה נגד עו”ס יהודית פינקלשטיין מלשכת רווחה איכילוב פתח-תקווה, ביום 14/9/14. נקר הלין, כי נמנע ממנו לייצג את לקוחותיו במהלך ועדת החלטה.

עו”ד יוסי נקר מומחה במשפט חוק ונוער הגיש תלונה נוספת נגד עו”ס יהודית פינקלשטיין לשכת רווחה פתח-תקווה

לתדהמת עו”ד נקר, ביום 17/11/14 הוא קיבל את מכתבה המטייח של שושנה שרי ג’יבלי ראש ענף ועדות ערר ותלונות, בו כתבה:

“דוח ועדת סילמן טרם יושם ולפיכך המחלקות פועלות בהתאם להוראות התע”ס”.

ויוער, מסקנות ועדת סילמן הוצגו בחודש מרץ 2014. אי יישום מסקנות והמלצות הוועדה מגחיכה את יוסי סילמן, והופכת את כל ועדת סילמן לפרסה, וכמו שכתב עו”ד יוסי נקר בכרטיס הפייסבוק שלו:

“למי שלא השתכנע שוועדת סילמן היא חרטא”.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “שושנה שרי ג’יבלי משרד הרווחה לעו”ד יוסי נקר “דוח ועדת סילמן טרם יושם”

  1. זו תרבות הניהול במשרד הרווחה של טיוח והשתקה מקרים קשים של פגיעה בחסרי ישע גופנית ונפשית כאחד – עד שלא יקום מתאבד ויפוצץ עצמו במשרד הרווחה לא ישתנו שם האנשים ולא הנוהליים או החוקים או דרכי הפעולה של אותם פקידונים בכירים ששכחו שתפקידם לשרת לשמור על חסרי הישע ,לעדכן תקנות,לוקים ונוהליים. גם את מקרה האונס והדבקה באיידס של נערה בעלת פיגור שכלי קשה בהוסטל בשרון בידי עובד המקום טייחו וקברו שם עמוק עמוק החלאות שכתבו את דוח “וועדת הבדיקה” בעניין ועד היום אין איש במשרד הרווחה או ב”אקים” ישראל שלקח אחריות על המקרה הכי קשה שקרה תחת “פיקוח” משרד הרווחה – בושה למדינה ובושה לנו שאנו נותנים לזה יד !?! אפילו וועדת הרווחה בכנסת קיבלה איומים שלו לנהל דיונים חוזרים בעניין – המאפייה הפוליטית המסריחה מעלה צחנה מירושלים ועד קצה העולם ואין לאיש אומץ אישי,מקצועי,פוליטי ומעשי לנקות שם את האורוות – כולי תיקווה שיום אחד הגלגל יתהפך ויקרה מקרה דומה לבנם נכדם – או אז ירעדו אמות הסייפים נכון ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות