עו”ד יסמין גנדלמן רכלנית מהנהלת בתי המשפט כתבה לשון הרע ודברי בלע בתכתובת מייל חסויה מרובת מכותבים נגד העיתונאית לורי שם טוב

Spread the love

ביום 16/9/14 הוציא מלפניו כבוד השופט איתי הרמלין, פסק דין ובמסגרתו קבע, כי על הנהלת בתי המשפט לשלם ללורי שם טוב סך של 2,200 ש”ח. לקריאת פסק הדין הקלק על הקישור:

פסק דין ת”ק 3758-06-14 לורי שם טוב נ’ מדינת ישראל – “פגיעה לא מידתית בזכויות היסוד החוקתיות לכבוד ולחירות מחייבת את המדינה בתשלום פיצויים”, קובץ pdf

חלפו חודשיים ממועד מתן פסק הדין, והמדינה מעכבת את ביצוע פסק הדין ומחזיקה בכספים שנפסק כי עליה לשלמם. הלכה הפסוקה הנהוגה: “הזוכה בדין זכאי לקבל לידו את פירות זכייתו מיד עם מתן ההחלטה המזכה” (לצורך הדוגמה, רע”א 297/12, רומטק מימון בע”מ נ’ שבלות ואח’, הפסקה השביעית לפסק הדין הנ”ל שפורסם במאגר המשפטי נבו).

לידי בעלת האתר, הגיעה תכתובת מיילים חסויה של הנהלת בית המשפט (עמ’ 3 למטה), שם התגוללה עו”ד יסמין גנדלמן, נגד העיתונאית לורי שם טוב, זיהמה את שמה הטוב של העיתונאית על לא עוול בכפה, ואם לא די בכך הלעיזה כנגדה כי היא “תובעת סדרתית”. ויודגש, זוהי התביעה הכספית היחידה שהגישה התובעת, וכך פרסמה בתכתובת מרובת משתתפים:

“חגית שלום,

בהמשך לשיחתנו אתמול בה מסרתי לך כי נוכח כך שהתובעת בתביעה שבנדון מסרבת לשתף פעולה לעניין ביצוע פסק הדין שנפסק לטובתה (2,200 ש”ח) ונוכח היותה תובעת סדרתית בעייתית המוכרת למערכת, אנו ממליצים כי סכום פסק הדין יופקד בגזברות בית המשפט”.

הנה כי כן, יסמין גנדלמן, הרהיבה עוז והציגה עובדות שקריות וזדוניות והציגה את העיתונאית כ”תובעת סדרתית”, בעוד שזו התביעה היחידה שהגישה העיתונאית, ועוד כתבה נגד העיתונאית שהיא “בעייתית המוכרת למערכת”. בנוסף, גנדלמן איננה מבינה שהעיתונאית איננה עובדת במערכת בית המשפט, ופסק דין – יש לשלם ישירות לזוכה ולא לגזברות בית המשפט.

כבוד השופט איתי הרמלין, הוציא החלטה ביום 19/11/14 כי על הנהלת בית המשפט לשלם לזוכה את כספה מיידית.

להלן התכתובות החסויות המטונפות של יסמין גנדלמן לחבר מרעיה בהנהלת בית המשפט:

הודעת מייל חסויה פנימית של הנהלת בתי המשפט – יסמין גנדלמן הודעת מייל מטונפת המהווה לשון הרע ודברי בלע ורכיל נגד לורי שם טוב עיתונאית, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות