פק”ס אורית גלעד לשכת רווחה פ”ת מרגלת אחר אבא בפייסבוק והגישה נגדו תלונה “פרסם שיפגין מול לשכת רווחה פ”ת”

Spread the love

ביום חמישי 11/12/14 בשעה 20:00, דפקו בפראות שוטרי משטרת פתח-תקווה על דלת ביתו של אב גרוש, המתגורר בבניין מגורים שקט. האב נחרד לשמע הדפיקות, שאל מי שם, ונאמר לו שזו המשטרה. האב פתח את דלת ביתו, ונאמר לו על ידי השוטרים, כי פקידת הסעד אורית גלעד, ריגלה אחריו בפייסבוק, וטענה שהוא פרסם סטטוס הקורא לבצע “הדלקת לפידים מול לשכת רווחה פתח-תקווה”.

האב מסר כי אכן, פרסם בסביבות השעה 19:45 סטטוס בפייסבוק בו נכתב:

“הורים יקרים שלום רב,

אני מנותק מבנותיי האהובות שנה וחצי.

הדלקת נר ראשון של חנוכה תחול ביום רביעי הבא.

אני מציע שנערוך מצעד לפידים מול לשכת רווחה פתח-תקווה, ונמחה על ניתוק ילדים מהוריהם בסכסוך גירושין.”

סטטוס קורע לב זה נכתב במר לבו של האב, שגם השנה לא יזכה להדליק חנוכיה עם בנותיו. פקידת הסעד אורית גלעד, שהיא אחת העוקבות אחרי הפרסומים של האב, הגישה תלונה נגד האב, ומשטרת פתח-תקווה, הקצתה את כל משאבי כוח האדם שלה, על מנת לעצור את האב מלממש את דבריו, וכך הגיעה משטרה לביתו תוך כ- 10 דקות, מרגע ביצוע הפרסום בפייסבוק.

האב התקשר לעיתונאי מוטי לייבל, המתגורר בתל-אביב שמיהר לנסוע לפתח-תקווה לתעד את האירוע המופרך.

וכך, במשך כחמישים דקות התנהל ויכוח בין האב לבין השוטרים שדרשו מהאב להסיר לאלתר את הסטטוס מהפייסבוק שלו, כשהאב מסביר להם שאין להם סמכות בדין לדרוש ממנו לעשות זאת. השוטרים הודיעו לאב, כי אם לא יסיר את הסטטוס יקחו לו את המחשב ויעצרו אותו. הנ”ל ניהלו עם האב ויכוח בתוך דירתו. האב דרש מהם לצאת מהבית שלו ואמר לשוטרים שהם מסיגי גבול, ואם אין להם צו בית משפט, הוא מבקש שיצאו מיד מביתו. כשהגיע העיתונאי מוטי לייבל לביתו של האב, חזרו בהם השוטרים מדרישותיהם והסתלקו מהמקום כלעומת שהגיעו.

לקח לאב זמן רב להירגע מהאירוע המזעזע והעיתונאי לייבל תיאר את סערת רגשותיו של האב במילים: “פקידת הסעד רוצה שהאבא יתאבד ויהיה אלון וולף 2”.

זו אינה הרדיפה הראשונה של פקידת הסעד אורית גלעד אחר האב.

רקע

אורית גלעד עו”ס מלשכת רווחה פתח-תקווה, קיבלה סמכויות פיקוח לקביעת הסדרי ראיה וקשר בין האב לבנותיו, מהשופטת יוכבד גרינוולד – ביהמ”ש לענייני משפחה פ”ת, לנהל את תיק משפחתו של האב א’ ב”צ.

מדובר באב לו שתי ילדות בנות 13 שנים, אותן הוא אוהב וקשור אליהן מאוד ואף בנותיו אוהבות וקשורות לאביהן.

פקידת הסעד אורית גלעד עם חברתה קרן רונן איפרגן, מלשכת רווחה פתח-תקווה, גמרו אומר להרוס את משפחת האב, על מנת לכפות על האב ובנותיו טיפולים כפייתיים שלא לצורך. כך למשל, כפו על האב לעבור מבדקי מסוגלות הורית בעלות אלפי ש”ח שהושתו כנגד האב, ומשמבדקים אלו קבעו כי יש להעביר את משמורת הבנות לידי האב, הודיעו פקידות הסעד, כי האב היטה את האבחונים וכפו עליו לעבור אבחונים נוספים במכון אחר, שוב על חשבונו של האב, וניהלו נגדו הליכים משפטיים כפויים בהם דרשו “תוכניות טיפול” למשפחה. האב נגרר בעל כורחו להוצאות כספיות כבדות ותשלומים אסטרונומיים לצורך ייצוגו המשפטי בתיק פשוט של קביעת הסדרי ראיה וקשר.

האב הודיע שוב ושוב לבית המשפט, כי לא יתכן לכפות נגדו אבחונים ומבדקים בשווי רבבות שקלים, הגורעים מכיסו ומפיהן של ילדותיו, וכי כל שכרו הולך על מאבחנים שרלטניים מטעם משרד הרווחה והוא אינו מוכן להסכים לכך.

בקשת המשמורת על בנותיו שהגיש האב נדחתה ע”י ביהמ”ש לאור המלצות פקידת הסעד אורית גלעד כי משמורת הבנות תהיה בידי האם.

פקידת סעד זו מסרבת לקבוע הסדרי ראיה בין האב לבנותיו מזה שנה וחצי, וגרמה לניכור הורי והסתת הבנות על ידי אמן נגדו. עו”ס אורית גלעד, במקום לפשר בין ההורים, סכסכה והסלימה את המצב וגרמה לקרע עמוק עוד יותר בתוך המשפחה, כשמצד אחד היא מורה על האם להגיש תלונות שקריות נגד האב במשטרה ואוסרת על האם לאפשר קשר בין הבנות לאביהן, ומצד שני היא סירבה לקבוע לאב הסדרי ראיה וקשר גם לא במרכז קשר עירוני.

בלית ברירה, נאלץ האב לחשוף ולשתף את ענייניו האישיים הרגישים ביותר, ניתוקו מבנותיו בכפיה, בכרטיס הפייסבוק האישי שלו, מתאר האב התעללות מזעזעת של פקידות הסעד המגישות נגדו בצוותא חדא תלונות כוזבות למשטרה בתדירות יום-יומית, כתיבת תסקירים שקריים ומופרכים, כל זאת כדי לחפות על כשלונותיהן ופעילותן העבריינית נגד משפחתו.

אמש כתב האב סטטוס נוסף בפייסבוק:

“אני מתבייש במדינת ישראל, שלה נתתי את חיי ושירתתי אותה, ואף נפגעתי לא אחת למען ביטחונה.

מדינה זו על פקידות הסעד רעות הלב והאטומות, ניתקו אותי מבנותיי ללא סיבה וללא עילה, והכל רק בגלל רשעות, נקמנות אישית של פקידות סעד שנכנסו לחיי ולחיי בנותיי עקב עירובם על ידי גרושתי שגרמה נזק לבנותיי.

אני איש יוצא כוחות הבטחון והערב – ערב חג החנוכה, נדרתי נדר, כי לעולם לא אניח לפקידות הסעד הללו. אני אנשוף בעורפן, והכל במסגרת החוק שרק למשמע שמי ירעדו הן.

אני נשבעתי, כי אחשוף את מעללי פקידות הסעד ללא מורא וללא פחד.

לא משטרה, פקידות סעד או שולחיהן, המנסים להלך עלי אימים יפחידוני.

אני חזק מהם ופלדה משובחת כמוני לא מכופפים מהר.

מעל במה זו אני קורא לכם אחי ואחיותי להצטרף אלי, אל מוטי לייבל ולכל הפעילים, ולהילחם את מלחמת בני האור (אנחנו), בבני החושך שהם – שופטות ביהמ”ש לענייני משפחה חותמת הגומי של הרווחה ופקידות סעד ממשרד הרווחה.

וכקריאתו של יהודה המכבי: “מי לה’ יבוא אלי וילחם” – כך אני קורא לכם חברים, בואו נתאחד, אמהות ואבות כאחד, ונהייה אגרוף ברזל חזק ואיתן שיכה במשרד הרווחה בחוזקה, וננפץ אותם לרסיסים.

כוחנו כקבוצה איתנה ויציבה יהיה בעזרתנו וכך נוכל לתבוע ביחד, להילחם על זכותנו כהורים לגדל את ילדינו ללא מעורבות פקידות הסעד, כקבוצה, ולהגן על כל אחד ואחת מאתנו לפי הסיסמה “אחד למען כולם וכולם למען אחד”.

רבותיי, אני איש למוד מלחמות וקרבות, לא בחרתי להילחם אבל כעת אני מחוייב למלחמה הקדושה מכולם והיא המלחמה על בנותיי ועל ילדיכם.

מי אשר אלי, יצטרף למוטי לייבל ולבני האור.

מי שלא מצטרף, שלא יבכה אחר כך.

מחכה לכם,
א’
אב לבנות שנחטפו על ידי פקידות הסעד

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “פק”ס אורית גלעד לשכת רווחה פ”ת מרגלת אחר אבא בפייסבוק והגישה נגדו תלונה “פרסם שיפגין מול לשכת רווחה פ”ת”

  1. נדליק לפידים ;
    לנרמסים תחת עלוקות ש.פ.ר -הפועלים ..להרס המשפחה!!
    ולכלואים תחת ״המאפיה הסוציאלית ״ הרודה בחלשים …!

  2. כולנו נדליק -לפידים ל״ נמקים תחת רישעות מוסדות הרווחה״!
    כולנו נדליק- לפידים ״לנשמות החטופות ״ בידי עובדות רווחה !
    כולנו נדליק לפידים ״ לכל זכויות אדם ״ הנרמסים בעריצות הרווחה !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות