סיכום יום שחיתות של העובדות הסוציאליות במלון קראון פלאזה בים המלח – חגגו עם מופע סטנדאפ, ארוחות פאר ומופע תיאטרון

Spread the love

מידי יום אנו קוראים פוסטים בפייסבוק, על העובדות הסוציאליות שמייללות שלא משלמים להן מספיק כסף בשביל להתעלל בציבור. בכל ראיון תוכלו לשמוע את העו”סיות מתראיינות סדרתיות בכל הכתבות על דרישותיהן שישלמו להן שכר כמו מדעני אטום ומנתחים בכירים, למרות שהן עצמן מביאות לביתן מעל 20,000 ש”ח בחודש.

יש להן טקסטים מוכנים כאשר הן מתראיינות: הן מספרות עד כמה המצב קשה בחברה הישראלית, ורק הן  “מצילות את החברה הישראלית”, וכך הן יושבות בארגון הגג של העו”ס לסדרי דין, ומחבלות תחבולות ויוצאות למאבק העו”ס לשיפור השכר.

והנה באתר איגוד העו”ס הן מתארות את חייהן הנפלאים:

“יום כיף על חשבון ציבור משלמי המסים – במלון קראון פלאזה בים המלח עם עם מופע סטנד אפ ובר שתייה עוגות ופירות”.

נו, הבנתם? העו”ס צוחקות, אוכלות מטעמים. נהנות ממופעי תיאטרון ומופעי סטנדאפ, יוצאות לשליחות בחו”ל עם כל המשפחה, מקבלות אירוח בחינם, ובארץ הן בוכות שלא משלמים להן על כישוריהה ויכולתיהן.  פרטים נוספים על ימי הכיף שלהן:

דרום: סיכום יום הגיבוש בים המלח

למעלה מ-200 עו”ס השתתפו ביום הגבוש המחוזי שרוכז על ידי צירת מחוז  הדרום, שמחה קמרי, במעורבות רבה של צירי המחוז ופעילים נוספים.

הארוע התקיים במלון קראון פלאזה בים המלח  והמשתתפים הגיעו בהסעות שאורגנו עבורם. כבר בקבלת הפנים נהנו המשתתפים ממזנון ארוחת בקר קלה ובהמשכו ממופע בובות מבדר. בהמשך  אופשרה להם פעילות חופשית במתקני המלון ובסביבות ים המלח.

לאחר ארוחת צהריים עשירה, התכנסנו למופע של  תאטרון קהילתי בנושא אלימות כלפי נשים  כאשר  בסיומו שחקני התאטרון משתלבים ומתיעצים עם הקהל המקצועי לגבי דרכים להתמודד עם סיטואציות האלימות השונות שהוצגו. היה מרתק.

בתום מופע התאטרון  מועצת המחוז קיימה  מחוות פרידה זמנית מצירת המחוז ויו”ר חטיבת העו”ס בשרותים המופרטים  עו”ס  ענבל שלוסברג  היוצאת לשליחות בחו”ל עם כל המשפחה.

את היום סגרנו במופע סטנד אפ וזמר שבסיומו זכו המשתתפים להנות מבר שתייה עוגות ופירות.

העו”ס המשתתפים סכמו את היום באמירה שיש להכניס להסכם השכר חובת  יום הפגה חודשי עקב רמת השחיקה הגבוהה הקיימת בעיסוק במקצוע הע”ס.

יום זה המחיש את מדיניות האגודה לקידום העבודה הסוציאלית לפיה  הע”ס והעו”ס חד הם וכי לשם מתן שרות טוב ומקצועי יש להשקיע קודם כל בפיתוח וחיזוק  המשאבים הפנימיים ל העו”ס.

תודות ל:-

 ליו”ר האגוד והאגודה עו”ס צפרא דוויק

 למנהל חטיבה באגוד ומזכיר האגודה  מר גבי סבג

 לצירי/ות מועצת המחוז  ככלל

 לצירה שמחה קמרי  בפרט שהתנדבה להוציא לפועל את  הארוע

 למירי חג’ג- הרכזת המינהלית של משרד האגוד במחוז הדרום

 למנהלת לשכת יו”ר האגוד מירלה ברדה

 לחברת תיירות ונופש “איילה” שהשקיעה מעבר לעיסקה כלכלית  גרידא

 בלעדיכם  כולכם זה לא היה קורה.

 בברכה,

עו”ס דליה אהוד

יו”ר המחוז

למה העו”ס צריכות תיאטרון בובות? הן עצמן יכולות בקלות לפאר את מחזמר עלובי החיים Les Misérables

העו”ס מתראיינות סדרתיות מספרות עד כמה המצב קשה בחברה הישראלית, ורק הן עם 20 שנותיהן במקצוע “מצילות את החברה”. בדיחה כזו עוד לא שמענו. במיוחד אוהבות העו”ס לדבר על רצח, כאילו שהן אלו שיכולות למנוע רצח.

מה שהן לא מספרות זה שהן אלה שזורעות הרס וחורבן בקרב ההורים שמתגרשים, הן אלה שמחממות הורה אחד נגד הורה אחר, כדי שיהיה להן מה לכתוב בתסקירי השקר.

הן גם לא מספרות שאין בכלל צורך בתסקירים שלהן, כי השופטים יכולים לשמוע את הסיפורים ישר מההורים, ולא צריך שעובדת סוציאלית תשמש מתווכת בין ההורים לשופטים ותחליט איזה סיפורים ייכנסו לתסקיר, ואיזה סיפורים היא בוחרת להעלות על הכתב. חוץ מזה שלעובדות הסוציאליות הללו אין כלים, ואין כישורים. הכול נעשה על סמך העין, החשק, הקשרים, האג’נדה והשוחד. דוויק וחברותיה הן אלה שיוצרות את העומס.  הן אלה שבכוונה יוצרות רשימות המתנה, כדי שדברים יתחממו עד שהן נכנסות לתפקיד אחרי 7-8 חודשי המתנה. הן אלה שמכניסות הורים ללא הצדקה למרכזי קשר, ואחר כך כשהן מאיימות לשבות, הן מזהירות את הציבור שההורים יישארו בלי קשר לילדים דרך מרכזי הקשר שלא היה צריך אותם מלכתחילה.

כאשר עו”ס מספרת שיש לה 20 שנות ניסיון, פירושו של דבר 20 שנות התעללות בציבור, ו- 20 שנים ששילמו לה שכר עבור עבודה מיותרת לחלוטין.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

4 thoughts on “סיכום יום שחיתות של העובדות הסוציאליות במלון קראון פלאזה בים המלח – חגגו עם מופע סטנדאפ, ארוחות פאר ומופע תיאטרון

  1. הפנימיות זו הזרוע השניה שלהן…בית מטבחיים לענייני נוער ….פנמית תל ברוך צפון מדשאות שלא היו מביישות את טרנזנשטט, מנהלת -סוהרת שילדיה שלה ברחו ממנה -דפנה מנגל – וילד מרכז בביבי סיטר בעל הקול המלטף מחדר המיטות שלומי ארדיטי…. כולם שבויים בפנטזיית הצלה, מדושני עונג ונרקסיזים ,… הילדים בוכים בלילות, בורחים מתי שאפשר, מתחננים לאהבה לחזור הביתה ובמקום זה נכתבים תסקירים שקריים כמה טוב להם שם….. זוועה, מערכת חולה עם אנשים חולניים.
    מביאים לשם ביקורים מבתי ספר אחרים- לראות את הילדים בקרקס לטובת מי ? מריצים דרך הפנימיה קבוצות טריאטלון כדי לקדם את העסק של בעלה של דפנה, משתמשים בילדים לקידום עסקים פרטיים…ועוד ועוד…אין סיכוי שאי פעם ילד יוחזר הביתה…ילד שנלקח מולאם …שבוי

  2. עלובות אחת אחת
    מגעילות אחת אחת
    שיבדקו את ההזנחה אצלן בבית וילדים מוזנחים שלהן.
    יש להן ביקורת על אחרות.כי הן כאלו.זה שבמומו פוסל.האנשים הכי מסוכנים שעובדים במסגרת המדינה.לייצר עבודה .לייצר צרות.פתחתי תיק לפני עשר שנים בתמימותי ולא היה לי מושג עם מי יש לי עסק.פסולת.פניתי רק לעזרה כלכלית ומהר מאוד השתלטו לי על החיים וחיי הילדה בצרות ובתי משפט.עד היום לא גמרתי מהנבלות האלו בבתי המשפט.שומר נפשו ירחק.אני שנים לא מתקרבת ללישכה שלהם.עם אלף מצלמות ושומר צמוד שם.כי כולם שונאים אותם.גם כשאת יושבת בחדר את מצולמת במצלמות ניסתרות.הם כל הזמן בוחנים אותך לפסיכיאטר המחוזי.פניתי רק לעסרה כלכלית במעון ומצאתי את עצמי מותשת בוועדות רוע ורשע ואיומים בחטיפת הילדה.הםצכותבים שפניתי אליהם לייעוץ בהורות והכוונה.שקרים ממש לא.ולא מעוס עקרה בלי ילדים שמינו לי שגרמה לי רק לנזקים אדירים לי ולילדה.מרוע מובהק והתנהגות רעה שטבועה בה.הרוע בהתגלמותו.לכולם אותה דעה.כולם שונאים אותם.המטרה שלהם היחידה להרוס את האימא נפשית ולקחת את הילד למוסד קר ומסריח כי זה כסף לאותו גורם מיליונים בשנה.20,000 שקלים בחודש למוסד על כל ראש.הם נאבקים בבתי המשפט.כי אחרת לא יקבלו שכר.הן חייבות להראות תפוקה.התפקיד שלהן לייצר עבודה בבתי המשפט השונים במשטרה ובכל מקום אפשרי ליצור עבודה הכוונה לייצר עבודה .לייצר צרות.שזה לייצר גלגל מערכתי של שכר של כל הגורמים שעובדים איתם.ככה זה עובד.ייצור עבודה.ייצור צרות.זה האנשים הכי רעים ושפלים שיש.שק של נחשים.מאחורי הגב.וזלזול בזולת ובשכבות החלשות.פגיעה באימהות חד הוריות בודדות כמוני וניצולן למטרות רווח וכסף.כפי שעשו לי ולילדה שלי.פגעו בה .ניצלו אותה.זה האנשים הכי מסוכנים שיש.וככה המערכת עובדת.מאפייה.שומר נפשו ירחק כל עוד נפשו בו.מהרוע.האכזריות והרשע.אחר כך מתפלאים למה שונאים את היהודים בכל העולם ופוגעים בהם.בגלל הרעות .הנוכלות שהם מייצגים.הם בושה בעצמם ובושה שככה המדינה מתנהלת וכולם יודעים את זה.כולם בורחים מהם.אחרי נזקים שהם גרמו לי.ולילדה.אין פיסה שהם לא הרסו בנו.אין פיסה.פתחתי תיק לפני עשר שנים ונפלתי לתוך מלכודת.הם רק מחפשים קורבנות לפגוע בהם.להרוס משפחות וילדים כי זה כסף וסחר בכסף.גלגל לייצור משכורות.לעובדי מדינה ומוסדות קרים ומסריחים שם הילדים עוברים התעללות מכל בחינה.האוייב הכי גדול שלהם זה הפרסום והאינטרנט כי אז הם לא יצליחו לתפוס קורבות שמגיעים אליהם בתמימותם כמוני.ויצמצמו כוח אדם.זה הפחד שלהם.צמצום משרות.לכן האינטרנט פוגע בהן.הן יושבות וקוראות פוסטים אלו ופונות למשטרה לפתוח בחקירה פלילית וסתימת פיות.חקירה באזהרה.הפרסום זה האוייב הכי גדול שלהן.ושל הרווחה.הם באו לכאן עם השיטות של הנאצים.הכל לפי הספר שלב שלב איך להרוס את האימא ולהוציא את הילדים כפי שעשו לי.והם לא הצליחו רק כי פניתי לעורך דין פרטי שזה רק לעשירים שמנע את זה.עורך דין פרטי זה 100.000

  3. עלובות אחת אחת
    מגעילות אחת אחת
    ויש להן ביקורת על אחרים
    שיראו את ההזנחה אצלן בבית ואיזה ילדים מוזנחים…
    דתיות…גועל נפש,מה לא עושים בישביל להתפרנס..הורסים משפחות וילדים..באיזה רוע.
    פניתי לעזרה כלכלית לפני עשר שנים ועדיין לא גמרתי את המשפטים איתם.הם רושמים בדוחות שפניתי אליהם בנוגע לייעוץ והכוונה בנושא ההורי.שקרים.מינו לי דאז עוס עקרה ללא ילדים.מאחת כזו לקבל הכוונה הורית??? היא גרמה לי רק נזקים ופגיעה בילדה.אני שנים לא מתקרבת לשם.שומר נפשו ירחק.הספיק לי רוע,אכזריות,שתלטנות,רשע,ופגיעה וסחר בילדה שלי ובי וניצול כי ככה המערכת עובדת לייצר עבודה לייצר צרות ועבודה לציבור מטעמם .לייצר עבודה זה לייצר צרות.פתחתי תיק בתמימותי ונפלתי אל תוך מלכודת.הבנתי מהר מאוד עם מי יש לי עסק.שומר נפשו ירחק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות