יפעת מילר פקידת סעד לשכת רווחה בת-ים רצתה לאשפז בכפיה קטין בן 8 שנים. ביהמ”ש לנוער קבע שאי יכולתה של האומנת “להשתלט” על הקטין לא מעידה על בעיות נפשיות בקטין

Spread the love

משפחת אומנה המחזיקה “מפעל” של 12 ילדים שהוצאו בכפייה מהוריהם, אינה מסוגלת להשתלט על קטין בן 8 שנים וביקשה ביחד עם פקידת הסעד יפעת מילר, לאשפז בכפיה את הקטין, ולהורות על הגדלת מינון כדורי הריספרדל שהקטין מקבל.

פקידת הסעד, במקום להשיב את הקטין לאימו, לאחר שנחטף ממנה שלא כדין, זימנה דיון דחוף בהתראת מספר שעות, לצורך אשפוזו הכפוי של הקטין.

בדיון בבית משפט לנוער, העידה פקידת הסעד יפעת מילר (לשכת רוחה בת-ים): “לאומנת 12 ילדים, כרגע היא נמצאת בהיריון ומתקשה להתמודד עם הילד שלא מתנהג יפה, משתולל, מרביץ ומקלל. אנו דורשים להוציא אותו למוסד פסיכיאטרי שלוותא ולהגדיל לו את מינון הכדורים אותם הוא מקבל”.

השופט קבע, כי הקטין אינו עומד בסטנדרטים הנדרשים לאשפוז כפוי.

האם ר”ח דורשת השיבו לי את בני, שנלקח ממני שלא כדין.

עו”ס יפעת מילר, היא חלק מתעשיית סחר בילדים המשגשגת במדינה והמאופיינת במדיניות אלימה של הוצאת ילדים ממשפחות עניות ומוחלשות, סימום ילדים באומנה ואשפוזם בכפיה שלא לצורך. התנהגותה של יפעת מילר מדיפה סירחון ופשעים נגד האנושיות.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “יפעת מילר פקידת סעד לשכת רווחה בת-ים רצתה לאשפז בכפיה קטין בן 8 שנים. ביהמ”ש לנוער קבע שאי יכולתה של האומנת “להשתלט” על הקטין לא מעידה על בעיות נפשיות בקטין

  1. איזה מכוערת.כל הפרצוף עקום.איפה נמצא הפה שלה???
    ככה אלוהים מעניש…נותן בהן מכות…לאט לאט…מי שהורס משפחות וילדים במשפחת פשע רווחה.

  2. איזה פרצוף..אלוהים ישמור ועשו אותה עו.ס??? שתסתכל במראה .חיות בגן חיות לא נראות ככה.
    נראית מפלצת.כל הפרצוף שלה עקום.מה זה????
    מפחידה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות