עו”ד שחר שוורץ חפרפרת הזוי לא אמין ושקרן – אזהרת אמינות חריפה‏

Spread the love

עו”ד שחר שוורץ רקח קומבינה פלילית כנגד עיתונאית, כשהוא משתמש במצג “הפוך על הפוך”, ליצור מצג שווא כאילו העיתונאית פרסמה פרסומים שליליים כנגד עו”ד רון לוינטל על מנת לגרום לסכסוך בין העיתונאית לעו”ד רון לוינטל. שוורץ הפיץ שקרים ובדותות חמורות כנגד עו”ד רון לוינטל, והינו חברו של יעקב בן יששכר בעל האתר “התנועה למען עתיד ילדינו”, שם הכפיש והשמיץ שוורץ את עו”ד לוינטל בבדותות חמורות כשהוא מייחס ללוינטל מכון לחילופי זוגות.

מיהו עו”ד שחר שוורץ?

מדובר באדם הנוהג לאיים, לשקר ולהשמיץ. כל מי שמכיר אותו יודע לומר עליו, שהוא סכסכן, רמאי ונכלולי. כשהוא מייצג נשים הוא נוהג לומר להן שהן זקוקות לטיפול נפשי ושעליהן לשתף פעולה עם משרד הרווחה. כל עורכי הדין מכירים אותו בתור לקקן שמתחנף לשופטים שגורמים לנזקים בתחום המשפחה וחנפן לעורכי דין שנראים לו בעלי השפעה, אבל אין לו שום בעיה ללכת מאחורי גבם וללכלך כנגדם, כמו שעשה על עו”ד רון לוינטל.
הציבור מוזהר שלא להאמין לשום מידע או חומר שמנפיק עו”ד שחר שוורץ. הנ”ל שקרן מדופלם ותפקידו לעוות ולסלף מידע על מנת שיתאם את האג’נדות עם שנאת הנשים שלו.

שחר שוורץ נתפס בשקרים וסילופים חמורים, והוא ניסה לאיים על עיתונאית שידאג לשלול ממנה את תעודת העיתונאית שלה. אלא שהוא שכח, שבאותה מידה שלעיתונאית יש תעודה, לו יש תעודת עורך דין, כך שהאיומים שלו ישמשו כחרב פיפיות כנגדו. את המג’נון המיזנדרי שוורץ צריך להעיף לכל הרוחות ולבטל עימו את החברויות בפייסבוק.

תלונה תוגש נגדו למייק יורק בלשכת עורכי הדין.

מצורפים בזה ההטרדות והשקרים של עו”ד שחר שוורץ. העיתונאית לורי שם טוב מעולם לא פנתה אליו. מדובר בנוכל רמאי ושקרן.

הציבור מוזהר לא לשכור את שירותיו.

עו”ד שחר שוורץ חורג מהחוק – מתנהל בהפקרות מוחלטת, כתבה בקובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות