השופטת שרית זמיר ביהמ”ש שלום ראשל”צ זיכתה את עו”ד שחר שוורץ מחמת הספק בשל מחדלי חקירה וקבעה נגדו: “אדם שתלטן, בוטה, לא סובלני, רגזן, נחרץ בדעותיו, מתקשה להתנהל ביציבות במסגרות חייו השונות” ת”פ 25241-09-10 מדינת ישראל נ’ עו”ד שחר שוורץ

Spread the love

עו”ד שחר שוורץ איים לרצוח את אשתו, זוכה מחמת הספק, לאור מחדלי משטרת ישראל. השופטת שרית זמיר מבית המשפט בראשל”צ קבעה בתיק ת”פ 25241-09-10:

“בסייפת הכרעת הדין אציין, כי גרסתו של הנאשם לא הותירה בי רושם חיובי, והיא אינה נקייה מספקות ותהיות.

בניגוד לרושם אותו ניסה ליצור הנאשם במהלך הדיון בפני, כגבר חלש וכנוע שנפל קורבן לבת-זוג אלימה וכוחנית, התרשמתי כי הנאשם הינו אדם שתלטן, בוטה, לא סובלני, רגזן, נחרץ בדעותיו, מתקשה להתנהל ביציבות במסגרות חייו השונות, אשר הייתה לו תרומה מכרעת למערכת היחסים הקשה והעכורה עם המתלוננת.

במובן זה לא התרשמתי שהנאשם חף מכל פשע והמתלוננת לכאורה העלילה עליו עלילות בדם.

נוכח מחדלי החקירה וכל שפורט לעיל נתעורר ספק בתשתית העובדתית שהציגה המאשימה, החלטתי לזכות את הנאשם מחמת הספק”.

דברי השופטת מעידים כי לעו”ד שחר שוורץ שם רע! הוא אלים, שקרן, מניפולטיבי, לא אמין, סכסכן ויוצר אינטריגות. הוא לקקן בלתי נלאה וחתרן. הוא רקח קומבינה פלילית כנגד עיתונאית, כשהוא משתמש במצג “הפוך על הפוך”, ליצור מצג שווא כאילו העיתונאית פרסמה פרסומים שליליים כנגד עו”ד רון לוינטל באתר “התנועה למען עתיד ילדינו”, על מנת לגרום לסכסוך בין העיתונאית לעו”ד רון לוינטל, אלא שהאתר הזה אינו קשור לעיתונאית. על האתר מתנוסס דיוקנו של בעל האתר: יעקב בן יששכר. שוורץ הפיץ שקרים ובדותות חמורות כנגד עו”ד רון לוינטל בצוותא חדא עם חברו יקי וניסה לגולל זאת כנגד העיתונאית.

כשהעיתונאית חשפה את מעלליו של עו”ד שחר שוורץ, בפרסום בקישור: עו”ד שחר שוורץ חפרפרת הזוי לא אמין ושקרן – אזהרת אמינות חריפה; עו”ד שוורץ החל להיכנס ללחץ, והתחיל להתקשר ולשלוח הודעות באמצעות המסאנג’ר בפייסבוק לכל חבריה של העיתונאית, כשהוא כותב נגדה לשון הרע ומסתבך עוד יותר, שכן הוא איים בהגשת קובלנה פלילית בניגוד להנחיות העיומ”ש האוסרות איומים: “עורך דין לא ינקוט באיומים בפנותו לצד שכנגד”.

שימו לב: עו”ד שחר שוורץ ממשיך ומאיים באותם עבירות בהם הוגש נגדו כתב אישום. הוא מבצע עבירות פליליות למכביר, עובדה שתגרום לשלילת רישיונו מלשכת עורכי הדין לצמיתות. אנו מביאים בפניכם את התכתובות המביכות, יש לומר, על התנהגות עורך דין שחר שוורץ. עו”ד שחר שוורץ מסתבך, מאיים, משקר ומשתלח וחרף בקשת העיתונאית כי יחדל להטרידה.

את אותם שקרים ובדותות מומצאות הוא ביצע גם כלפי העיתונאי-תחקירן מוטי לייבל, כששוורץ מבצע פניות שידול לעיתונאי, ומתחנן לייצג אותו פרו-בונו. העיתונאי הסביר לו שעו”ד בני דקל, מייצג אותו בכל התיקים. תראו את התגובות המשתלחות, המעידות על יציאה מאיזון נפשי של עו”ד שחר שוורץ.

ת.פ. 25241-09-10 מדינת ישראל נ’ שחר שוורץ, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות