עו”ס תירזה מרדכי (ק. שמונה) גרמה למותו של נער בן 16 שטופל על ידה על פי חוק הנוער טיפול והשגחה

Spread the love

עו”ס תירזה מרדכי, יד הברזל שלה גרמה למוות של אחד מהמטופלים שלה, נער בן 16.

סגן ראש העיר קרית שמונה ד”ר בוריס סידליקובסקי “בירך” על המקרה, שכן המוות יחסוך לעירית קרית שמונה לפחות שנתיים של הוצאות טיפול. לוזית בן סימון דוברת העירייה דיבררה כי המקרה מעיד על צורך מיידי להוציא לפחות 20% יותר ילדים מהבית בשנת 2015, על פי חוק הנוער (טיפול והשגחה), כדי לזרז את המוות של הילדים הלא רצויים, ועל מנת לספק פרנסה לעו”ס תירזה מרדכי.

אריה סעדה ראש צוות פקידות הסעד בקרית שמונה מסר כי לאור מקרה המוות, הצוות הטיפולי בעיר שוקל להעביר חוק עזר עירוני להמתות חסד, על מנת שפקידות הסעד לחוק הנוער תוכלנה בצו חירום לחתום על מסמכי המתת חסד לילדים המוצאים מביתם, “המתת חסד היא תוכנית הומנית ייחודית לקרית שמונה לחיסול ומיגור העוני בעיר”.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4668893,00.html

מת בן 16 שגר לבד בדירה בקריית שמונה

אביו של הנער גילה את גופתו וסיפר כי הבן לא יצר עמו קשר 3 ימים. ככל הנראה אין חשד לאירוע פלילי. גופת הנער הועברה לנתיחה באבו כביר

טרגדיה בקריית שמונה: נער בן 16, תושב העיר הצפונית, נמצא אחר הצהריים (יום ב’) מת בדירה שבה התגורר ברחוב יהודה הלוי בעיר.

במשטרה אומרים כי כל כיווני החקירה נבדקים, אך מהחקירה הראשונית בזירה עולה כי המוות לא נגרם בשל אירוע פלילי.אביו של הנער הוא שגילה את גופת בנו.

האב סיפר לשוטרים כי בנו, שהתגורר בדירה בגפו, לא יצר עמו קשר במשך שלושה ימים. הוא ניגש לדירה, אך הדלת הייתה נעולה. בעקבות זאת, נכנס האב מהחלון ומצא למרבה הצער את גופת הנער. הוא הזעיק את מד”א, וצוות טיפול נמרץ קבע את מותו של הבן.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המוות ולמקום הוזעק צוות מעבדה לזיהוי פלילי. מפקד משטרת קריית שמונה, סגן ניצב רן אופיר, אמר כי כל כיווני החקירה נבדקים.

“הדירה הייתה מסודרת ולא נמצא בה כל ממצא חריג”, אמר סנ”צ אופיר, “ולכן יש צורך בנתיחה כדי לקבוע את סיבת המוות”. גופתו של הנער תועבר לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.עיריית קריית שמונה מסרה בתגובה למותו של הנער: “אנו משתתפים בצערה של המשפחה.

המשפחה מוכרת ללשכת הרווחה בקריית שמונה ונעשו ניסיונות רבים ותוכניות טיפול מגוונות עם הנער שנפטר ומשפחתו, גם בקהילה וגם מחוץ לקהילה, וזאת בשיתוף שירותים רבים של הרווחה. נעשו ניסיונות טיפוליים רבים כדי לשקם את הנער וצר לנו שכך חייו הסתיימו. אגף הרווחה בעיריית קריית שמונה ימשיך ללוות את המשפחה במיוחד בימים קשים אלו ולסייע לה בהתמודדות עם האובדן”.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות