נפתלי שילה (ר”ג) מדגים את רשעותם וניבזיותם של חובשי הכיפה בתפקידם כשופטי משפחה: ניתוק אמא מילדה ללא שימוע, ללא זימון עדים, “סתם ככה כי הכיפה אמרה לי”

Spread the love

כבר מזמן אמרנו שחובשי הכיפה שבין שופטי המשפחה הם מהארסיים וחסרי המצפון מכולם. שופטים כאלה, כגון זה המתקרא נפתלי שילה, מאמינים שהכיפה על ראשם מקנה להם “קארט בלאנש” לעשות מה שבא להם, ושהתפילה בבית הכנסת מזככת את הנפש ומכפרת להם על כל העוולות והפשעים שהם מבצעים נגד הורים ונגד ילדים. ראו כאן כיצד, באופן נאלח, שופט זה מנתק אמא מהילדים שלה. עדים לא זומנו. חקירה נגדית לא הייתה. משפט צדק לא התקיים, אבל כנראה שפקידת הסעד שידרה שידורים באנטנה אל הכיפה של השופט. הכיפה הזו לאחר “בדיקת נאותות” כלומר לאחר שהכיפה בדקה עם השכינה (בת זוגתו של אלוהים) אם מדובר במעשה שניתן לכפר עליו ביום הכיפורים, והוא יעלם מפנקס העוונות ביום הכיפור הבא, העבירה מסר למוח (הלא גדול) של נפתלי ואישרה לו ביצוע הפעולה: קרי המטת הרס וחורבן על האמא והילד שלה. כך נראים חייו של “שופט משפחה חובש כיפה”.

וכך נראית פקידת בסעד החוגגת ביום כיף:
images?q=tbn:ANd9GcRWnBr3LcIfq55AVxG6s42U1IuZXhySQyrRgjTVagaqk2HzbUqRYA

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות