תביעה משפטית בארה”ב נגד העובדת הסוציאלית חניתה צימרין בגין הונאה בעסק שלה

Spread the love

חניתה צימרין היא נשיאת ומנכ”ל אלי – האגודה להגנת הילד. חניתה צימרין היא עובדת סוציאלית שמנהלת עסק לטרנספר של ילדים ברחוב זמנהוף 12 בתל אביב. העסק נקרא בשם “מקום בלב”, ומשמש לכאורה כמרכז חירום, כאשר למעשה זהו שם מכובס למרכז כליאה לילדים שהוצאו מביתם בכפיה, בתואנת שווא של “התעללות והזנחה”.

במקום זה אנשיה מלעיטים את הילדים בסמים פסיכיאטריים וכולאים אותם בחדרי “רגיעה” למשך שעות ארוכות. רווח של 17,000 ש”ח בחודש על כל ראש על כל ילד שמגיע למרכז הכליאה שלה היא מקבלת מן המדינה, קרי ממשלם המיסים 17,000 ש”ח בחודש.

חניתה צימרין עובדת באופן צמוד עם משרד הרווחה. יש לה עובדים סוציאליים המשמשים כחוקרי ילדים. כאשר ילד נחקר על ידם, הם כותבים במסקנות שלהם כי הילד עבר “התעללות ע”י הוריו” ומעבירים אותו מייד למרכז הכליאה, שם עובדים סוציאליים אחרים יקבלו עליו 17,000 ש”ח כל חודש.

כך חניתה צימרין מגלגלת הון של כסף מדי חודש בעסק הכלכלי המכניס שלה. טיולים בארה”ב, ארוחות תורמים וכנסים נוצצים גם הסכום הזה לא מספק את תאוות הבצע שלה, וכדי להגדיל את הרווחים שלה עוד יותר, היא נוסעת לארה”ב מדי פעם כדי לגייס תורמים לעסק שלה.

בארה”ב, היא מתאכסנת במלונות פאר ומארגנת כנסים נוצצים של תורמים. את התורמים היא מרמה באמצעות מצגי שווא בהם היא מציגה את התקציב “הדל” הקיים ברשותה, וכן מספרים מנופחים של ילדים שעברו “הזנחה והתעללות”, וצריך “להציל” אותם. מרוויחה מעל 40,000 ש”ח בחודש על משרה חלקית.

עובדת סוציאלית זו מרוויחה מעל 40,000 ש”ח בחודש רק מן התפקיד אותו היא מאיישת באלי, תפקיד שהוא במשרה חלקית. בשנת 2006 פנתה עיתונאית לאל”י על מנת לפרסם את שכר חברי העמותה הזו, ואולם אל”י סרבו לשקיפות, ומנעו מן הציבור לדעת כמה כספים מגלגל העסק הזה. התחקיר של YNET על אל”י, כאן בקישור הזה. ואולם יש תפקידים נוספים בעלי ניגוד אינטרסים בהם היא מכהנת.

דירקטורית של קופת חולים כללית הגברת הזו, שמתגוררת בוילה בהרצליה פיתוח, משמשת בין השאר כחברת דירקטוריון קופת חולים כללית. היא קובעת לאן, ולמי יוזרמו התקציבים של הקופה. מסתבר שבקופת חולים כללית שורצים עובדים סוציאליים בכל מקום – בתי חולים ומרפאות. מרכז שניידר לרפואת ילדים בפ”ת ,למשל, ששייך לקופת חולים כללית, הוא מקום שורץ עובדות סוציאליות שמשוטטות כל העת במחלקות הילדים ומחפשות ילדים שהוריהם “התעללו” בהם. הילדים הללו מועברים מאוחר יותר מבית החולים אל מרכז הכליאה שלה בת”א. בבית חולים זה קיימת ועדה בשם “ועדת הגנת הילד”. בעיתון מרכז שניידר מינואר 2012 מצויין כי “22 סטודנטים לעבודה סוציאלית יבצעו את ההכשרה המעשית שלהם בשניידר”. לאחרונה הוגשה בארה”ב תביעה משפטית נגד הגברת הזו על הונאת התורמים. פרטים על התביעה כאן בקישור הזה.

אל"י זמנהוף 12 תל אביב
אל”י זמנהוף 12 תל אביב
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות