עובדת סוציאלית לחוק הנוער מלשכת רווחה ירושלים חטפה 2 ילדים מאימם באישון לילה בליווי שוטרים – צינור לילה

Spread the love

פקידת סעד לחוק הנוער מלשכת רווחה ירושלים חטפה את שני ילדיה של האם חן אדרי באישון לילה.

פקידת הסעד הגיעה עם צו חירום ב- 24:00 בלילה כשהיא מלווה בשוטרים, וחטפה את שני הילדים הקטנים ממיטתם בעודם ישנים.

לאחר שהאמא חשפה את סיפורה ברשת הפייסבוק, לשכת רווחה ירושלים הוציאה תגובה שקרית בה היא מכחישה את מעורבותה בחטיפת ילדיה של חן ואומרת שזה בית משפט החליט… מדובר בשקר!!!!

כיצד יש לפקידת הסעד את התעוזה להוציא תגובה כתובה בה היא טוענת “לא היינו מעורבים בהליך”???? לא רק שהם אלו שחטפו את הילדים מהמיטות שלהם, הם אלו שהעבירו בסופו של דבר את הילדים לאביהם שנקט לדברי האם באלימות כלפיה.

פקידת הסעד היא אוטוריטה של בית המשפט, היא זו שמחליטה על הוצאת הילדים מהבית. היא זו שפנתה לבית המשפט לאשר את הליך חטיפת ילדיה של חן אדרי.

שימו לב גם לחוצפה של פקידת הסעד “המשפחה מוכרת לרווחה”, על משקל המשפחה מוכרת למשטרה. כל מי שמתגרש מוצא עצמו מוכר לרווחה. עובדות סוציאליות הן סרטן בחברה הישראלית וצריך להעיף את הגרורות השקרניות הללו מחוץ לחוק.

המשטרה אף היא זרוע ביצועית של משרד הרווחה, וליוותה את פקידת הסעד שהוציאה את צו החירום.

יתרה מכך, בית המשפט רואה בפקידת הסעד אלוהים ועל פי הלכת עמית מביהמ”ש העליון, אין לחקור פקידת סעד על התסקירים שלה.

זוועה שכזו מתרחשת במדינת ישראל שמתנהלת כמו מדינת עולם שלישי. הוצאת הילדים מהאמא נועדה להרוס את הילדים, לגרום להם להלם מניתוקם מאימם, מה שיחייב את הילדים שיקום ארוך טווח על הנזקים שגרמו משרד הרווחה.

ניתוק ילדים מאימם גורם יותר נזק מאשר הנזק אותו מנסות הפקידות למנוע וזו תוצאה שחוזרת על עצמה יותר מידי. ילדים מגיל 8 עד 16 מבקשים למות וזאת במסגרת טיפולים של פקידות סעד. חשבון נפש אף אחד לא עושה. דמם של הילדים הללו על ידם של חברי כנסת ושרים שהעניקו כוחות בלתי מוגבלים בידי פקידים שהכשרתם אפס ביחסי אנוש.

נותנים לבטטות מפוטמות עם תואר במדעי הזבל מפקולטות האשפה ל”מדעי” העבודה הסוציאלית להחליט על גורלות של ילדים ובני נוער. בפגישה של חצי שעה הן חורצות גורלות, ותמיד מי שנופל בידיים שלהן לא ייצא מהן בלי כלום. הוא יקבל תיק, הוא יצטרך להגיע לפגישות, טיפולים, הדרכות, יהיה לו רישום פלילי והעתיד שלו ידפק.  טעות קטנה אחת, והופ! העתיד נגוז… מרוב “רצון טוב” של קצינות המבחן הסוציאליות, המטופלים שלהן פשוט רוצים למות. איזה עולם נפלא..

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות