היכונו לגל חטיפות ילדים מבתי הספר: שילוב עובדים סוציאליים בבתי הספר היסודיים בעיר בת-ים

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-38i

הציבור הפסיק לפנות ללשכות הרווחה, מאז שנודע לו שעזרה הם לא יקבלו מהם, וגם את מעט הרווחה שהייתה למשפחה יקחו מהם, אז מה עושים? לוקחים את העובדות הסוציאליות הבטלניות, חסרות התעסוקה, ומייצרים להם תעסוקה מלאכותית. עיריית בת-ים, הכניסה בכל בתי הספר היסודיים עובדת סוציאלית, וכך נכתב בחוברת המפוארת של עיריית בת-ים: “עו”ס בבית הספר הוא חלק מהצוות החינוכי הטיפולי. יש לו כלים להתבונן ולטפל בילד מערכתית – עם הצוות, עם הוריו ועם הילד עצמו. העו”ס מקשר בין המערכת החינוכית הרווחחתית ומאפשר מנעד גדול של מענים”.

למשרד הרווחה תקציב של 8.2 מיליארד ש”ח למימון פקידות סעד נוכלות ניבזיות ושקרניות למלחמה נגד ההורים והנוער בישראל. מתוך תקציב משרד הרווחה, הושקע סכום של 760 מיליון ש”ח שמשרד הרווחה מממן את פקידות הסעד בעיריות, פירושו של דבר שהעיריות עצמן מוציאות עוד מיליארד וחצי ש”ח לממן את פקידות הסעד.

נותנים לעלוקות מפקולטות האשפה ל”מדעי” העבודה הסוציאלית להחליט על גורלות של ילדים ובני נוער. בפגישה של חצי שעה הן חורצות גורלות, ותמיד מי שנופל בידיים שלהן לא ייצא מהן בלי כלום. הוא יקבל תיק, הוא יצטרך להגיע לפגישות, טיפולים, הדרכות. פתיחת תיק אצל עובדת סוציאלית שוות ערך לפתיחת תיק במשטרה. לעד אותו ילד או בן נוער יהיה מוכר לרווחה. סטיגמה שתלווה אותו לשארית חייו כ”מטופל” רווחה.

הדבר המפחיד ביותר בהשמת עובדת סוציאלית בתוך בית ספר, זו הקלות שבה יכולה העו”סית להעלים את הילד ממערכת החינוך, ולשלוח אותו למוסדות ופנימיות הרווחה. כל ילד הוא פוטנציאל להוצאתו מהבית, מהוריו, מחבריו, ותפירת תיק סגור המגובה בהמלצות יועצת בית הספר, המחנכת והעו”סית. הכל מוביל לנקודה אחת: הוצאת ילדים מביתם במסות, ללא בקרה וללא פיקוח.

סחר בילדים במערכת החינוך

בשם “עבודת הקודש” הזו הן מנתקות ילדים מאבות, משקרות בכל הזדמנות, טופלות עלילות על נשים חלשות ולוקחות מהן את הילדים לאומנה ופנימיות ועוד מקבלות בונוס אישי על כך.

המקצוע הזה פרזיטי ואינו תורם גרוש למדינה. להיפך מדובר בבזבוז עצום של משאבים על טיפולים, הדרכות, אבחונים והזנת תעשייה שלמה של פרזיטים שמפרנסים מיצירת מצוקות בציבור, כדי להצדיק את קיומן. מי שמגיע אליהן בבקשת עזרה לא יודע שתפקידן לחסל אותו עד דק, כדי להצדיק המשך טיפולים למשך שנים, והמדובר בטיפולים שלא שווים שום דבר. מנציחים את העוני והנזקקות.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “היכונו לגל חטיפות ילדים מבתי הספר: שילוב עובדים סוציאליים בבתי הספר היסודיים בעיר בת-ים

  1. כתבה חשובה כל מילה בסלע.אשמור ואדפיס.חוויתי הכל על בשרי.כל מילה וכל צעד.מתואר במדוייק.זה נכון שכולם ברחו מהלשכה כי הם הבינו שהם נפלו למלכודת מוות.הן יושבות שם בכורי העכביש ומחכות לפריירים ולתמימים שיכנסו ויפלו בין כורי העכביש.ייתפסו.וצרות.מייצרות לעצמן עבודה דרך צרות ומימון הפרזיטים שלהם בתעשיית האיבחונים השיקריים.הכל שקר.הכל עבריינות פלילית בילדה.מאז האתר שלך חשוב שיופץ חומר חשוב זה.אישה זרה עו.ס השתלטה לי על החיים וקבעה לי מה לעשות ולאן ללכת תוך כדי איומים “יש לנו כוח” אחרת היא לא תקבל שכר אם היא לא תראה תפוקה להליכה לפרזיטים שלהם למימון חו.ד עסק המכניס מיליארדים בשנה למכונים עצמם.מתעשרים ברמאות על חשבון ילדים מנוצלים חסרי ישע.אם האיבחונים לא יהיו שיקריים ורעים אין סיכוי שהרווחה תשלח לשם.ולכן זה ברור מראש שהאיבחונים צריכים להיות רעים.שיקריים.מאז האתר של לורי אנשים הבינו שעזרה הם לא יקבלו .רק צרות ובתי משפט לממן את הבטלניות האלו שלא עושות דבר.התכוונתי לעו.ס דנה פיק כלבה מהגיהנום.מסוכנת לסביבה.מסוכנת לילדים.צרה צרורה.נוכלת רמאית וכל מילה שיוצאת לה מהפה היא שקר.יש להן שפה שמותר להן על פיכללי העבודה לשקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות