עינבר קלדרון קידר, פעילה חברתית: על חוות דעת בענייני חתמה סטודנטית לפסיכולוגיה שאמרה שתכתוב מה שהרווחה תגיד כי הם משלמים לה

Spread the love

בחוות הדעת אצלי, חתמה סטודנטית באוניברסיטת חיפה, על הטקסט. שאלתי אותה: “את יודעת מה את עושה?”, התשובה שלה היתה: “הרווחה משלמת לי. אני אכתוב מה שהם רוצים”. איפה חוות הדעת של פסיכולוג פה? זו חוות דעת של מי ששילם. זו סטודנטית שאחרי זה ראיתי אותה בבית שבתי לוי, ששם אנסו אותי, צלבו אותי ושרפו אותי. לא ראיתי את הילדה תשעה חודשים!!! תשעה חודשים הסתירו את הילדה ממני. הילדה נכנסה בבית שבתי לוי לדיכאון, העבירו אותה למשפ’ אומנה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות