תשובת מבקר המדינה על תלונת משה הלוי “הלמו” התקבלה לאחר שנה ותשעה חודשים בשל הטמעת מערכת מיחשוב חדשה

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-3vp

שנה ותשעה חודשים, זה הזמן שלקח למבקר המדינה לבדוק תלונה של משה הלוי “הלמו”, על נוהל  בלתי חוקי שנקבע ע”י דבורה ברלינר וזיוה הדסי הרטמן, המחייב הגשת בקשות בתחום הפלילי בצירוף תגובת הצד שכנגד, כשבתום תקופה ארוכה זו תוצאת התלונה היתה שהמזכירות תפעיל שיקול דעת באשר לאופן טיפול בבקשה.

תלונה זו לאחר שהלוי ניהל תיק בשנת 2012 מול יחידת הסייבר של משטרת ישראל, הגיש בקשות לביהמ”ש ונתקל בסירוב משטרת ישראל, שהיוותה צד בהליך למסור לו את תגובתה לבקשות שהגיש בטענה שהוא חשוד ואינו מיוצג על-ידי עורך דין, והתגובות נמסרות רק לעורכי דין. מאידך, המזכירות סירבה לקבל מהלוי בקשות ללא תגובת המשטרה ולא שעתה לדבריו על סירוב המשטרה להעביר לו תגובתה.

בתלונה שהגיש בזמנו הלוי על הנוהל, התלונה נמצאה מוצדקת ע”י הנתל”ש, אולם הנוהל לא שונה.

במכתב מבקר המדינה, מתנצל עו”ד אוריאל הס על העיכוב במתן התשובה לטיפול בתלונה בטענה: “הטמעה של מערכת מיחשוב חדשה במשרדנו”.

אז איך עד עכשיו עבדו במבקר המדינה, עם מכונת כתיבה?

 

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות