תרמית העובדים הסוציאליים – קמפיין שביתת שכר עובדים סוציאליים המשתכרת בחודש מעל 10,000 ש”ח

Spread the love

רשת ב’, פברואר 2011, העובדים הסוציאליים של השירות הציבורי הכריזו על סכסוך עבודה בתואנה ששכר עובד סוציאלי מתחיל הנו כ- 2,500 ש”ח בחודש. בפועל מתברר כי שכר ממוצע של עובד סוציאלי בשירות הציבורי הנו מעל 10,000 ש”ח.

פקידת הסעד רותם אלבז אלקובי מלשכת רווחה נהריה מרוויחה בחודש 13770 ש”ח נטו.

תלוש משכורת של עו”ס רותם אלבז

העובדת הסוציאלית מיכל גומלו, משקרת את הציבור בלי בושה ובלי יראה, מסלפת עובדות ונתונים, כפי הנראה מתוך הרגל לשקר בתסקיריה לבית משפט, מתוך מגמה שאיש איננו בודק את השקרים הנטענים על ידי העובדים הסוציאליים (“עובדי הקודש”), וטוענת כי שכר עובד סוציאלי הינו 2500 ש”ח.

יוסי כהן, משנה לממונה על השכר במשרד האוצר, חושף את שקריה והתרמית של העובדת הסוציאלית מיכל גומלו, מציג וחושף את הנתונים האמיתיים ואומר: “העובדים הסוציאליים, אלה שמועסקים בשרות הציבורי, השכר הממוצע שלהם הוא מעל 10,000 ש”ח. לגבי הנתונים שהוצגו כאן, עובד בתחילת דרכו שכרו ההתחלתית היא 6,000 ש”ח ושכרו יועלה ל- 22,000 ש”ח! עובד סוציאלי המועסק בביטוח לאומי משתכר כ- 18,500 שקלים בחודש, ובמשרד הביטחון 21,000 שקלים. הנתונים שהוצגו ע”י עו”ס גמלו, מתיחסים לפרט והם נתונים חלקיים בלבד”.

מדובר בקמפיין מסולף אשר שר הרווחה והשירותים החברתיים משה כחלון תומך בו מבלי להתייחס לעובדות ולראיות הידועות והמוצגות.

 
[youtube=http://youtu.be/WSeyQ0aA9h4]
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות