בג”ץ תחת פקידי סעד – הנוקשות, האטימות והסתרת הפנים של בג”ץ כלפי האמא לורי שם טוב

Spread the love

מרץ 2010 – מה קורה בוקר אחד כשפקידת הסעד לחוק הנוער “סבורה” כי ילדיך בסיכון, לוקחת אותם ממך למקום חסוי, לא מאפשרת לך לראותם מעל שנתיים מאחר והיא “סבורה” כי המפגשים לא עולים יפה, ודורשת כי תעבור אבחון וטיפול אצל מטפל שהיא תקבע (ואתה תשלם כמובן הרבה כסף), ואין לה בדל ראיה נגדך, ובתי משפט לנוער רואים המלצותיה כסוף פסוק (חותמת גומי)?

התשובה ברורה: אתה עותר לבית משפט הגבוה לצדק (בג”צ) על מנת שיבדוק אם יש הצדקה לחריצת דין בענייני נפשות על סמך “סברותיה” של פקידת הסעד, ללא תשתית ראייתית או עובדתית.

ומה תשובתו של בג”צ (איילה פרוקצ’יה, ג’ובראן, רובינשטיין), האם בג”צ יחקור את העובדות והראיות וההיגיון לפיו פעלה פקידת הסעד או שמא יפעל כפתי, (ראש קטן) ויקבל את סברותיה כסוף פסוק?

מדובר באמא לורי שם טוב אשר אתי דור דוברובינסקי פקידת סעד לחוק הנוער בלשכת הרווחה גבעתיים חטפה את ילדיה למרכז חירום מאחר ו”סברה” כי הילדים בסיכון. האמא טובה, ללא רבב, עובדת מאז ומעולם.
 
גורמי הרווחה פעלו בנוקשות ובאכזריות כלפי האם וילדיה ומנעו מהם להיפגש כשנתיים, וניתקו את הקשר בין האם לילדיה לחלוטין.
 
האם פנתה לבג”צ לבטל החלטות פקידי הרווחה ובתי משפט לענייני משפחה ונוער הואיל ואין בדל ראיה נגד האם או נגד ילדיה, או עובדה לפיה ניתן להסיק כי הילדים בסיכון.

תשובת בג”צ:

“גורמי המקצוע סברו כי נשקפת לקטינים סכנה תכופה אם ישארו במשמורתה של העותרת. טוב תעשה העותרת אם תשתף פעולה עם המומחה שמינה בית המשפט לענייני משפחה, כך שניתן יהיה להתחיל מסלול טיפולי לחידוש הקשר בינה לבין הקטינים”.

במילים אחרות בג”צ לא רק שפועל כפתי וקונה את כל “סברותיה” של אתי דור דוברובינסקי פקידת הסעד, אלא מכין מלכודת קטלנית נוספת חדשה להמשך התלות בפקידת הסעד ומומחה מטעמה, שיזהר מאוד לא להיחשב כגורם מקצועי שאינו משתף פעולה עם פקידת הסעד, שהרי מי ימצא לו לקוחות מוחלשים ואומללים בעתיד.

בפועל, מומחה משרד הרווחה קבע כי האמא אינה מסוכנת לילדיה! ופקידת הסעד אתי דור דוברובינסקי שיקרה את בית המשפט.

מתוך תיק המשפחה חקירה נגדית של ב”כ הגרוש:

 

12.11.2011 חוות דעת מכון מיפל למסוגלות הורית ד”ר שרה יעקב בין לורי שם טוב לבנה אריאל, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות