השופט נפתלי שילה מבימ”ש לעניני משפחה תל אביב אכזריות והתעללות בילדיה הקטינים של לורי שם טוב

Spread the love

השופט נפתלי שילה מונע מהאמא לורי שם טוב לראות את ילדיה מזה שנתיים, בלי שום סיבה!

לורי שם טוב אישה טובה ועובדת, עברה אבחונים שונים מטעם פקידות הסעד בחותמת הגומי השופט נפתלי שילה,  ובכולם יצאה עם חוות דעת של מסוגלות הורית מעולה.

השופט נפתלי שילה, התעלם לחלוטין מחוות דעת אוביקטיבית של מומחית בית המשפט, שהוא עצמו מינה, ולא התייחס כלל וכלל לחוות הדעת שניתנה לפני פחות מחודש ימים.

השופט נפתלי שילה, סירב לתת לאמא לחקור את מומחית בית המשפט מטעמו, וסירב לקיים דיון הוכחות, בכותבו, כי על האמא ל’ ש’ לעבור אבחונים חדשים . . .

בחוות דעת מומחית של מכון מיפל אותה מינה השופט נפתלי שילה,  מיום 12.1.2011, כתבה המומחית הפסיכולוגית ד”ר שרה יעקב על האמא:

“1. האם רגישה לצרכי בנה.

2. לא’ ואמו קשר טוב.

3. האם לא מהווה כל סכנה לבנה. נהפכו, א’ זקוק לאמו.

המלצות:

6. אני סבורה שיש להרחיב את המפגשים של האם עם בנה ויש בהחלט מקום לאפשר לאם לאסוף את בנה מהמסגרת החינוכית לפחות עד סוף המפגשים.

. . .

10. חיוני ביותר להמשיך את המפגשים בין הילד ואמו באופן רציף. גם בתקופה שבה אעדר.

11. במידה והמלצות אלו לא יקויימו אני ממליצה בכובד ראש לשקול מחדש את נושא המשמורת.

שרה יעקב

פסיכולוגית חינוכית / מדריכה

מ.ר. 3134

חרף חוות דעת מומחית מטעם בית המשפט, שהאמא לורי שם טוב נשלחה אל המומחית מטעם השופט, בחר השופט נפתלי שילה, להמשיך ולהתעלל בילדים הקטנים, ואסר על הילדים לראות את אמם.

לורי שם טוב הגישה מעל 500 בקשות בשנתיים האחרונות לראות את ילדיה.  8 ערעורים למחוזי ובג”ץ אחד, וכולם כאחד גיבו את השופט  נפתלי שילה, שנגוע בשיקולים זרים לטובת הילדים.

בבקשה שהגישה האמא לבית המשפט ביום 28.2.11, פסק השופט נפתלי שילה, כי האמא לורי שם טוב תעבור מחדש אבחונים יקרים על חשבונה במכונים שפקידת הסעד בחרה.

השופט נפתלי שילה, גרם לאמא לורי שם טוב, קריסה כלכלית, שכן האמא לקחה הלוואות מחברת אשראי, הלוואות מהבנק והלוואות ממקום עבודתה כדי לממן את האבחונים היקרים, שהשופט בכלל לא מתייחס לכתוב בהם. כל חוות דעת בעד האמא, נשללת על ידי כבוד השופט נפתלי שילה, והוא מסרב לקיים דיון הוכחות, בניגוד לדין.

השופט נפתלי שילה איננו מנמק מדוע איננו מקבל את האבחונים של הפסיכולוגית ד”ר שרה יעקב, שמונתה על ידו, וקובע בשרירות ובאכזריות כי האמא תעבור אבחונים מחדש.

מצ”ב החלטת השופט נפתלי שילה, בתוך הריבוע, ומצ”ב חוות דעת המומחית הפסיכולוגית ד”ר שרה יעקב מטעם בית המשפט.

12.11.2011 חוות דעת מכון מיפל למסוגלות הורית ד”ר שרה יעקב בין לורי שם טוב לבנה אריאל, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “השופט נפתלי שילה מבימ”ש לעניני משפחה תל אביב אכזריות והתעללות בילדיה הקטינים של לורי שם טוב

  1. שלום,
    מאיפה בא השלום? לא רק נסראלה ובן לאדן והטרור לא רוצה שלום, גם כאן הרווחה ובית המשפט לא רוצים שלום! שלום בית, חם בבית, אהבה, הכול זה ילדים ביחד עם אמא. ואלימות במשפחה זה יכול להיות כשמפרדים בין בני המשפחה במיוחד שאין סיבה מוצדקת לכך.
    ההיגיון של מערכת בית המשפט מוזרה, כמו שהטליר הצדיק את ההיגיון שלו ונהייה עקשן, פושע רוצח בעל חיים ולא שפויי. הינה בית המשפט עושה דברים לא הגונים, אלימים, לא אחראים שמפריד בין האמא לילדים.

    כאב ופגע בלב זה לא כל אחד יודע את זה, שופט שלא יכבת לו מילדים קטנים אין לא לב. הלב שלו רק משאבה שמזרימה דם בלי רגש, דם עם חמצן שלא נכנס ולא מגיע לראש.

    אני אשאל את השופט: במצב לחץ שעברתי לפני עשרים שנה, אושפזתי בכפייה וקבלתי אבחנה של סכיזופרן, טופלתי בזריקות וכדורים ובסוף יצאתי בריא אין לי שום ואף מחלה. כבוד השופט מה הייתה אומר על הוראת האשפוז בכפייה הייתה צודקת? הזה שנתן לי אותה מה הייה יכול להגיד אם היה הוא זה שמקבל אותה הוראת אשפוז בכפייה?
    כבוד השופט: מה הייתה אומר שנתנו לך אבחנה של סכיזופרן, ואבדת עשרים שנה מהחיים שלך?
    כבוד השופטף מה הייתה אומר על הטיפול בסמים אשר קבלת, הסמים הפסיכיאטרים שטוענים בשקר שהם מטפלים?
    כבוד השופט: מה הייתה אומר שהפרידו בינך לבין ילדייך? התשובה שלך הינה אותה תשובה של כולם לגביך.
    בסוף חולה נפש לשעבר: זה אני אשר תויגתי בחולה נפש לעשרים שנה, מה הייתה יכול כבוד השופט אם הייתה במקומי? אין לך תשובה!!!
    אני עונה לך תפסיק עם זה תן לבעלי המקצוע המומחים להשלים את החסר, וזה להפגיש את הילדים עם אמם. אל תהיה תמרור בצומת של החיים מקולקל. בכך אתה תגרום להרג בחיי המשפחה. מה אין לך משפחה? אין לך ילדים? אין לך לב ולא רחמים?!!!
    סליחה חולה נפש לשעבר
    בברכת בריאות וחם עם הילדים
    גול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות